ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

اینجا همیشه از مهمترین اتفاق های زندگی ام نوشته ام 

هر بار که به بودنش فکر میکنم بغضم میگیرد 

حسی شبیه به بودن در کنار ساحل رویا ها 

نشستن روبروی خیالبافی هایم بارها با خودم فکر کرده ام واقعیت با خیال مرزی برای جدایی داشته یا نه 

نکند خوابم 

نکند در توهم یک اتفاق عجیبو غریبم 

اما با لمس کردنش واقعیت تمام جانم را گرفته 

شبیه دوست داشتنش 

این حجم بزرگ غیر قابل کنترل از احساسات وجودم 

وای لعنتی حتی کلمه پیدا نمیکنم راجبش بنویسم 

دارم نمیتونم دیگه 

فقط اینکه به مامان گفتم 

یه مدت دیگه ام به بابا میگم گمونم 

میخوام فردا به مامان نشونش بدم تا باهم آشنا بشن 

باباجون حالش خوب نیس 

بابا میخواد عمل کنه 

و اون ...

اون آخر این ماه عمل داره 

نمیدونم با این حجم از اتفاق های مختلفو جورواجور دقیقا باید چیکار کنم 

احساس خستگی و دلتنگی میکنم 

گاهی نفس تنگی و سردرد شدید 

نشستم و به هرچیزی که ممکنه فکر میکنم 

اما یه خیال راحتی عجیب غریبی تو وجودمه 

استرس ندارم 

نگران نیستم 

انگار که میدونم قراره چه اتفاقی بیفته 

لوکیشن فردا رو تقریبا انتخاب کردم 

و برام تجربه عجیب و تازه ایع 

راستش ..

بی صبرانه منتظر فردام

مامانم قراره دامادشو ببینه:) 

 

  • ۰۲/۰۴/۰۲

نظرات (۶)

این روزا یادت باشه سهم خوشبختیت رو به نیازمندا بدی

و شکر نعمت بزرگی که خدا بهت داده رو به جا بیاری

پاسخ:
حتما حتما 
  • یاسی ترین
  • چه اتفاق خوبی :) 

    مبارکه ♥️

    پاسخ:
    میسی
  • آقای سه نقطه
  • چقدر عالی ان شالله به زودی زود به هم برسید

    پاسخ:
    ممنونم 
  • حامد سپهر
  • مبارکا باشه ایشالا به سلامتی 

    پس یه عروسی دعوتیم دیگه؟:))

     

    پاسخ:
    :) 
  • یاسمن گلی :)
  • مبارک باشههه:))

    پاسخ:
    مرسی :)) 
  • یاسمن گلی :)
  • چه خبرااا؟ چیشد دختر ؟ :دی

    پاسخ:
    فعلا که همه میگن اون از من خیلی بهتره :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">