ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

مهر دل

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰ ق.ظ

مدتهاست افتادم رو گذر تند زمان 

نمیفهمم کی ضب ضد کی روز شد کی گذشت 

خیلی وقت هم هست که ننوشتم 

راستش خیلی دوست دارم از تمام جزئیات ریز به ریز بنویسم 

از اتفاقا 

از حس های هر لحظه 

از روزا 

از معمولی ترین اتفاق هایی که هرروز تجربه میکنم

از ارتباطم با آدما 

از خودم 

آینده 

چیزایی که دوس دارم تجربه کنم 

اتفاق هایی که باید بیفته 

میفته 

و یه عالمه چیزای ریز و جزئی دیگه 

راستش اونقدر دلم میخواد بنویسم ساعتها که خب ذهنم خالی بشه 

نمیگم وقت نمیشه 

من یکم تنبلی میکنم راستش 

همه چی داره جدی تر میشه 

این تعادل برقرار کردن بین زندگی آینده هدفا و روزنرگی و علاقه هام سخته برام 

هرچی مینویسم باز وقت کم میاد 

باز همه چی درس نمیشه 

گاهی انقدر فکر تو ذهنم هس که سردرد میگیرم ...

اما خب 

نمیدونم یه چیزی منو سر پا نگه داشته

یه دلیل محکم 

حسرت چند روز آف یه مسافرت یه استراحت بی دغدغه مدتهاست تو دلمه 

تقریبا یکساله که دارم با یه عالمه اتفاق مختلف سروکله میزنم 

تقریبا یکساله که اونجوری زندگی کردم که بخاطرش سختی های قبل رو متحمل شدم 

جلوی همه سختیای بیشتری که پیش اومد هم ادامه میدم ...

تا 

بالاخره یه روزی یه جایی که باید نتیجه بده 

فقط اینکه من حالم خوبه 

حالم خیلی خوبه 

و برام چیزی شبیه زندگی تو قلبم میتپه 

حالا که هر روز ممکنه روز آخرم باشع تمام مهرمو میذارم برا خوب بودن حالم 

  • ۰۲/۰۳/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">