ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

کنار گذاشتن آدمها واقعا کار سختی نیست 

کافیه فقط به این فکر کنی چقدر حضور و بودنشون تو زندگیت سم خالصه و ازت انرژی میگیره 

من آدم احساساتی هستم 

اما فقط کافیه حس کنم طرف مقابلم ارزش اون میزان محبتو نداره 

هیچی ازش نمیذارم باقی بمونه 

بنظرم حتی سیو موندن شماره یه آدم دلیل احتیاج داره 

حتی گوشی تو دستت نباید اندازه سیو بودن یه شماره اضافی سنگینی بکنه 

سخت گیرم ؟ 

اره حق میدم به خودم بعد این همه اذیت شدن 

بنظرم میشه جای صرف محبتت برای آدمهای متعدد بی لیاقت اون وقتو انرژیو هزینه و احساساتو برای آدمهایی بذاری که میدونی قرار نیست نگران باشی یهو عوض میشن یهو سرد میشن 

این اصلا چیز قابل پیش بینی ای نیست 

ممکنه هر آدمی تو زندگیت یهو تغییر کنه 

هر چیزی از هر کسی برمیاد 

اما برای زمان حال گمونم بهتر ازین باشه که وقت باارزشتو بذاری برا اونایی که تهشون ملومه 

من امسال برای خونوادمم وقت کمی خواهم گذاشت 

رابطمو باهاشون در حد چند تا تماس نگه میدارم 

هر چقدر که میگذره بیشتر متوجه میشم عزیزتر از خودم نیست 

یکم گیجم راجب اینکه چیکار باید بکنم که اونی که میخوام بشه 

اما چیزی که هست اینه مصمم برای قطع ارتباطم :)

  • ۰۲/۰۱/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">