ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

انزجار

سه شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۰۲:۳۳ ق.ظ

امروز یه پسره یهو اومد جلومو گرفت و گفت هیشکی نمیگه من بدم ولی بذار بهت ثابت کنم نیستم 

من پوکر مونده بودم که چشه اومدم ادامه مسیرمو برم جلومو گرفت گفت بلند حرف بزن آره یا نه گفتم برو خدا شفات بده هلم داد گفت برو بابا اوسگول من شروع کردم به فحش دادن و رفت

حالم ازین جامعه بهم میخوره 

حالم از آدما 

از جمع از همه چی بهم میخوره 

حالت تهوع دارم 

نمیتونم بخوابم 

ازین تشویش ازینکه هلم دادو نره خر بودو نمیتونستم مث سگ بزنمش تا صدای خر بده هم حالم بهم میخوره 

جونشونو برا کی میدن ؟ 

برا نره خرایی مث این حروم زاده ؟ 

کدوم بشریت 

کدوم ادمیت 

من که ترجیح میدم برم یه سیاره دور 

خیلی دور 

اونقدر دور که اصن دیده و شناخته نشه 

از همه چی متنفرم 

از هممممه چی 

  • ۰۱/۰۸/۱۷

نظرات (۶)

آدمایی که اینجوری اند باید قلبشون بشکنه تا یاد بگیرن دنیای واقعی با درون ذهنشون متفاوته

پاسخ:
دستوپاشونم خورد ش 

جدی؟؟ چه شوکه کننده.

پاسخ:
آره همینقدر راحت مزاحم میشن 

اروم باش دخترک خوب

اون فقط یه بیمار بوده 

تو هر جامعه ای پیدا میشه ، 

خداروشکر که خوبی

❤️❤️❤️ 

پاسخ:
واقعا دلم میخواست میگرفتم میزدمش 

این دیگه چه روشی بود 😐😐😐

مردم دیوانه شدن

پاسخ:
اینارو باید بگیرن 
  • متانویا ...
  • وا این چه مرگش بود؟

    پاسخ:
    واقعا نمیدونم فقط دلم میخواد بزنمش 

    شاید داشته جرعت حقیقت بازی میکرده وگرنه مگه میشه آدم انقد روانی باشه:|

    پاسخ:
    آدمی که داره بازی میکنه تهش هل نمیده توهین کنه 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">