ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

دوره باطل؟

دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۰۳ ب.ظ

من لبامو محکم میذارم رو لبای تو 

و بال درمیارم و بغلت میکنم و میچرخیم و میچرخیم و شبیه قاصدک تو آسمون یکی میشیم 

و من سرمو میذارم رو سینه تو و نفس نفس میزنم و تو با دستت قلب منو از کنار سینم درمیاری و من از خواب بیدار میشم و تو کنارم تو گرگ و میش دم صبح بدن برهنمو با سر انگشتات نوازش میکنی و من سردمه 

سردمه اما بدن تو گرمه مثل نفسات مثل دستات 

مثل حوله ای که افتاده رو بدنم 

من سرم درد میکنه 

گیجم 

نمیدونم چمه چی شده 

نگرانم 

ولی تو گفتی هر چی بشه هستی

من میترسیدم 

هرجای دیگه ام بودم میترسیدم 

تو هم آغوشمی مگه نه؟ 

اره تو هم آغوش خود منی ...

مال من 

مال خود من 

الان که نمیدونم کجای زمینم 

کجای تاریخم 

و کجای زمان 

اونقدر گیج که تکلممو از دست بدمو نتونم حرکت کنم 

تنها جاییم ازم که فلج نشده نورونای مغزمن که انقدر کار میکنن که همه وقایع با سرعت فراصوت تکرار میشه 

همش دارم حالت تهوع آبستن بودن یه سری اتفاق ناشناخته رو تحمل میکنم 

من نمیدونم کیم چیم اینجا چیکار میکنم 

هیچی بخاطر نمیارم 

هیچی 

انگار که تو یه میکسر بچرخوننم 

چرا نفس کشیدن یادم نمیره ؟

  • ۰۱/۰۵/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">