ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

عدم تعادل عدم ثبات عدم همه چیز اصلا

يكشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۴۴ ب.ظ

دختر ها اصلا موجودات متعادلی نیستند .نخطه 

چرایش را برایتان تعریف میکنم با ذکر مثال و جزئیات فراوان 

قبلش بگویم این اصلا به این معنا نیست که پسر ها متعادل باشند 

آنها هم نامتعادلند در نوع خود ، به سبک خود ، و به شیوه های نوین خود .

دختر تخت بالایی را یادتان هست ؟ 

نه نیست 

چون من با جزئیات در موردش نوشتم اما منتشر نکردم رفت در ذخیره پیش مویس مثل هزار تا نوشته دیگرم که لحظه آخر تصمیم میگیرم زیادی ندانید و منتشرش نمیکنم 

 

حالا اینجای داستان را ببینید 

این مهمتر است 

دوست پسرش به دلیل بودن ماشینش دست پدرش دو روز متوالی نتوانست بیاید دنبالش 

او دعوا راه انداخت (درست شبیه دیروز که دادوبیدادش من را از خواب بیدار کرد ) 

گریه کرد 

پدرمان با آهنگ دپ دراورد 

یک مشت قرص خورد 

و خوابید 

دوس پسرش زنگ زد 

برداشت گفت جانم 

و در حالی که معتقد بود با پاک کردن عکس هایش از پیجش او را آدم کرده و آقا تشریف عنش را (این واژه را خودش میگوید ) اورده شربت زعفران درست کرد و برایش برد 

میگویم عدم تعادل کاری با زندگی شخصیش ندارم 

همین که ارامش روز من را هم گرفت دخیل است 

حالا همه این کسشر جات را با جزئیات گفتم که بگویم 

حالا درست است که تهش هیچ چیز نمیشود اما شما در این شب ها دل را کرب بلا ببرید و برای آزادبم دعا کنید 

دعا کنید که نهایت دیگر یک ماه دیگر این شرایط تخمی را تحمل کنم 

فقط یک ماه لااقل 

دیگر همین 

همین که دارم دیوانه میشوم از زیست با بشر دو پا 

لازم دارم دور شوم ازین خاک غریب 

دبل دعا 

چاکر دادا .

  • ۰۱/۰۵/۱۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.