ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

هر چیزی که به من مربوطه

شنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰۴:۳۸ ب.ظ

این روزا رو مود اینم که فقط خودم برا خودم مهمم

یه حس اینجوری که اع تارا فقط و فقط خودتو میبینی 

انگار اون نامرئی بودنه برای اولین بار داره بقیه رو دربرمیگیره 

این منم که نمیبینمشون 

این منم که اهمیتی بهشون نمیدم 

کلا آدمای زندگیم اینطورین که فقط و فقط در حد یه حالواحوال پرسی ساده معمولی که اونم سعی میکنم فقط برای پیشگیری از نگران شدنشون در حد چند تا پی ام جمع کنم 

فکرای جدیدی تو سرمه 

میخوام شروع کنم این یه مدت یکم که تکلیفم روشن شد حسابی پیش برم 

خب راستش خسته کنندست یکم این رو هوا بودن 

ولی جالبه فمر کردن به اینکه الان میرم و خب توی فریزر یخچال بستنی معجون هست خوشحالم میکنه 

و خیلی حال میکنم 

کلا خوراکی اندازه یه یادگاری بزرگ و مهم میتونه حالمو خوب کنه 

و خب اینکه 

الان حالم خوبه 

حالم بهتره 

به محیط عادت کردم 

آدمای بیشتری میشناسم 

اعتماد به نفس بیشتری دارم 

و خب اینا باعث میشه بخوام بیشتر این کاررو ادامه بدم 

الان تنها چیزی که برام مهمه زندگیمه 

خودمم 

آیندمه 

و سطح کیفی هر چیزی که به من مربوطه 

  • ۰۱/۰۵/۰۱
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.