ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

تنفر تنفر تنفر تنفر تنفر تا ابد تنفر

جمعه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۴:۴۰ ب.ظ

هیچی بدتر از یهو ول کردن یه آدم نیس 

هیچی بدتر از یهو ول کردن یه آدم نیس 

هیچی بدتر از یهو ول کردن یه آدم نیس

هیچی بدتر از یهو ول کردن یه آدم نیس 

اون آدم متلاشی میشه 

اون آدم میپوکه 

اون آدم تموم میشه 

اون آدم خوب نمیشه 

اون آدم هر بار اسمشو صدا کنن فکر میکنه میخوان ولش کنن 

اون آدم هر بار حس میکنه رها شده 

اون ادم تا ابد حس میکنه دوست داشتنی نیست 

اون آدم آسیب میبینه 

لعنت بهت باشه ؟ 

لعنت بهت که دلیل اشکام شدی 

و لعنت بهت که انقدر نامرد بودی 

و لعنت بهت که انقدر بی لیاقت بودی 

و لعنت بیشتر بهت که دروغ گفتی 

یه دروغگوی بزدلی که حتی جرأت نکردی بیای تو چشام نگاه کنی بگی من لیاقتتو ندارم چون از یه احمق مث خودت خوشت اومده بود 

اره من به سرت زیادی بودم ولی خب دوستت داشتم 

حداقل از ته دلم دوستت داشتم 

تو منو از دست دادی 

من هیچیو 

ولی خب ازت متنفرم 

با همه وجودم 

از خودت 

تک تک دوستات 

حتی کلمه هایی که ازت میخوندم 

ازت متنفرم متنفرم 

متنفر 

.

  • ۰۱/۰۲/۳۰
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.