ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

لابد نه حتما آره

دوشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۰۹ ق.ظ

یه چیزایی هستن آدمو یاد یه چیزایی میندازن که ...

میدونی من خیلی تجربه ها داشتم که حقم نبوده 

ینی ..

چرا نفس کم میارم ؟ 

نمیدونم 

میخوام بگم که ..

بدترین چیز این بود که یه اتفاقی میفتاد و من نمیدونستم 

بااینکه حقم بود بدونم 

سخته خب 

میدونی اینکه مثلا حس کنی دیگه اونقدر بی ارزشی که ..

حتی بهت نکن نمیخوانت 

یه چیزی شبیه این 

نمیدونم شاید وختی به آدما اعتماد میکنی بی دفاع ترین حالت ممکنتی 

همه سلاحاتو همه گارداتو همه چیتوهمشو میذاری زمین 

خودتی تنت 

قمار زندگیته ؟ 

نمیدونم ..

مث اینه که تو تکیه بدی به یه چیزی 

فرقی نمیکنه چقدر قوی باشی 

راستش مهم اینه که ... پشتت که خالی بشه میفتی

سقوط ..

آه خدای من 

تو چشمای قشنگی داری 

ازینا که آدم دلش میخواد زل بزنه بهت و یاد هزار کهکشون بی انتها بیفته 

دلم میخواد گریه کنم 

از شدت دلتنگی ؟ 

نمیدونم ..

از نبودنت ؟ 

اینم نمیدونم 

فقط میدونم یه چیزی رو قفسه سینم سنگینی میکنه .

یه چیز بزرگ نامرئی.

شاید رنجه نه ؟ 

لابد آره 

حتما آره 

آره .

 

  • ۰۱/۰۲/۱۲
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.