ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

اگه یه جای دور دور دور توی همین قلبم باشه چی؟

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۸:۰۵ ب.ظ

میدونی 

تو دوست خوب منی 

بخاطر همین دلم میخواد بیام تو دلت غر بزنم تا حالم خوب بشه 

چون حرف زدن باهات آرومم میکنه 

نگاه کردن بهت هم همینطور 

من وقتایی که دیگه خیلی ناراحت میشم و اعصابم خورد میشه 

انقدی که هیچی خوبم نکنه ساکت میشم 

دیگه نه آهنگ جوابه 

نه راه رفتن 

نه حتی گریه 

بعد میدونی 

من میدونم از پسش بر میام 

من میدونم ولی به چه قیمتی 

این روزا انگار به هم ریخته ام 

انگار هر تیکه از قلبم یه وره 

اینجوری که انگار فکرم متلاشی شده باشه و هر تیکش افتاده باشه یه طرف 

و من مجبور باشم به اجبار جمشون کنم 

و این انگار سخت ترین کار دنیاست وقتی بفهمی و همه فکر کنن تو کمایی و نتونی حرکت کنی 

فکر کن انگار که توانایی همه چیو ازت گرفته باشن 

توانایی حرف زدن 

حرکت کردن 

نمیدونم ولی حس میکنم سرم داره منبسط میشه و این انبساط ته نداره

اندار اندازه کل کهکشونا داره بزرگ میشه و رو تنم سنگینی میکنه 

دلم میخواد برم یه جای دور دور دور

  • ۰۱/۰۲/۰۷
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.