ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

گمشده در آغوش من

جمعه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۱، ۰۸:۳۷ ق.ظ

من دلم باهات پارتی میخواد 

دلم باهات خطرناک ترین وسایل شهر بازیو میخواد 

دلم باهات مسافرت به دورترین شهرای ایرانو میخواد 

دلم چشماتو تو نور میخواد 

دستاتو تو سرما میخواد 

دلم لباتو تو غم انگیز ترین و خوشحال ترین لحظه هام میخواد 

دلم باهات کنتاکی با یه عااالمه سس میخواد 

دلم باهات فحش به ماشین بغلی میخواد 

دلم باهات رانندگی با ۱۵۰ تا وسط یه جاده دو طرفه میخواد 

دلم ترقوه سمت چپتو میخواد 

دلم موهاتو وختی تازه از آرایشگاه اومدی میخواد 

من دلم ته ریشتو وختی قراره باشم هرروز بلند تر شدنشو ببینم میخواد 

من دلم میخوادت 

تورو .

تو بطن زندگیم 

من دوس دارمت 

یه  عالمه 

مدل خودم 

ازونا که میگم پایه ای فلان کارو کنیم و نه نمیگی 

ازونا که نگام میکنی میزنی زیر خنده 

ازونا که مشتی متفاوته 

من واقعا دلم میخواد باهات تماااام دیوونه بازیامو شریک شم 

یه وختایی صدامو ببرم بالا بلند بلند باهات آهنگ بخونم 

یه وختایی هیچی نگم فقط چشم بدوزم به رنگ دور قرنیه چشم راستت 

و دونه دونه مژه هات وختی پشت فرمونی و حواست نیس دارم نگات میکنم 

و تو دلم همش میگم خر خر خر چطور میتونی انقدر دوست داشتنی باشی و بهت نگم که پررو نشی و وختی فهمیدی دارم نگات میکنم نگامو ازت بگیرم روبرومو نگا کنم و زیر چشمی حواسم به جزئی ترین حرکات دستت باشه رو فرمون 

که حواستو پرت نکنم 

پرت که میکنم

که اونقدری نشه که تصادف کنیم 

توام مث من چراغ زدنای ماشین روبرویی موقع سبقت تخمت نیس 

توام مث من حرفای کصشر ملت تخمت نیس 

اصن همین که هیچی برات جز خودت مهم نیس ، منی ، خود من.

ببین بوی ته ریشت آدمو دیوونه میکنه و اگه میتونستم اونقدر عمیق نفس میکشیدمت که تموم شم

اره دیگه پیدا شو زودتر 

من منتظرتم 

وطنم 

تنم 

  • ۰۱/۰۱/۲۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.