ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

دعای خیر

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۴۲ ب.ظ

خدایا اومدم بگم که به همه اونایی که قضاوتمون کردن پشت سرمون حرف زدن ما نبودیم تیکه انداختن حسود بودن دروغ گفتن نامرد بودن خودشونو چس کردن شخصیت چیزی ای داشتن آقا خلاصه هر کی هر بدی ای داشتو نشونمون داد اونقدر لطف و محبت بکن که دلشون گنده بشه بفهمن دل آدما چیزی نیست که بشکننش خدایا انقدر حس خوب بهشون بده که سرشونو از ماتحت زندگیامون درارن و تو اون حس خوبه فرو کنن 

خدایا انقدر مشتی تو زندگیاشون باش که خواستنم دلشون نیاد زندگی کسیو خراب کنن یا دل کسیو بگیرونن 

خداجونم من بیشتر از زندگی خودم ازت میخوام تو زندگی دل سیاهای دورم باشی که دلشون مث دل ما سفید بشه دلیای برا بدخواستنمون نداشته باشن دیگه 

خدای مهربونم اصن همه جوره برو تو دل همه اونایی که زدن دلمونو شیکوندن عین خیالشونم نبود 

ولی قول بده قول بده بهشون توان مقابله با دل سیاهای دورشونم بدی که مث ما دربه در و آواره و حیرون و خورد و خاکشیر نشن 

قول بده مشتی پشتشون وایسی اگه خواستن باز دل بشکونن حالیشون کنی اوفه 

نکنن دیگه 

خدای عزیزم مرسی که بیشتر ازین که حواست به ما بنده های خوبت هست به بنده های نامردتم باشه که بذارن ما به زندگیمون ادامه بدیم و وقتی مردش نیستن اصن نیان تو زندگیمون بامون دوست بشن 

خداجون تو که میدونی من دلم چقدر برا همه چی میگیره 

تو که دیگه خودت میدونی چه یهو بغض بیخ خرمو میگیره 

اصن تو که میدونی من نمیتونم از پس مثل خود بنده هات بودن بربیام 

نذار منو تو شرایط الان دیگه 

آقا اصن نیارشون تو زندگیم بخدا من اندازه خری درس زندگی دارم ازین چیزبازیای بنده هات 

خلاصه که دمت گرم مشتی خیلی میخوامت 

ولی اونا بیشتر لازم دارنت هواشونو داشته باش کنترلشون کن با دقت چندین نانو برابر بیشتر تر  !! 

 

  • ۰۰/۱۲/۲۹
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.