ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

اعصاب خوردی مزمن

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۰۲:۴۱ ب.ظ

صبح با زنگ دانشگاه از خواب بیدار شدم گفت دو تا از نمراتت ثبت شده 

ولی سومیو باید استاد بفرسته 

زنگ زدم به استاد میگم شفاهی قبول نمیکنن باید تشریف ببرید ثبتش کنید 

میگه نه دایره امتحانات باید برای من بفرسته

میگم خب من حضورا رفتم گفتن استاد باید بفرستن 

قرار شد هفته بعد تشریف چیزشو ببره ببینم اصن یادشون میمونه

میگم من یه درسو مهمان بودم ثبت نشده

میگه برو ثبت نمرات 

ثبت نمرات اتوماسیون چک کرده میگه نیومده برو دبیر خونه 

دبیرخونه چک کرده میگه نفرستادن

برو پیش کارشناس رشتت 

کارشناس رشته کجاست ؟ 

نیست گموگور شده 

خودشونم نمیدونن کجاست 

و منی که تو چند روز گذشته فقط یه بار ناهار خوردم 

گفتم دیروز که اصن کلا برقا رفته بود ؟ 

گفتم ۴۲ واحدم ثبت نمره نشده اصن ؟ 

نه نگفته بودم 

چون گفتنش با نفتنش فرقی نداره که 

فقط اینکه حالم از کارای اداری بهم میخوره 

حالم از همه چی این خراب شده بهم میخوره 

حالم از درسو دانشگاه بهم میخوره 

حالم از متحمل شدن همه این شرایط تخمی بهم میخوره 

اما من هنوز زنده ام 

دووم میارم 

هرچقدر همه این شرایط گه باعث بشه اعصاب و روانم خورد بشه 

  • ۰۰/۱۱/۱۹
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.