ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

مانده در قلب من

سه شنبه, ۷ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳ ب.ظ

ما آدمهایی که وبلاگ داریم با همه آدمهای دیگه دنیا فرق داریم 

اینجا درست سبیه اینه که تو بتونی چند ساعت پناه بیاری جایی که هیچکس اون بیرون ازش خبر نداره و حتی نمیبینتش و نمیدونه ما توش زنده ایم 

وبلاگ برای خیلیا شبیه یه خرابه بنظر میاد یه جای متروکه که تارعنکبوت بسته 

ولی من دوسش دارم 

من هنوزم مثل همون بارهای اول براش شوق دارم 

هنوز عزیزترین هام رو ازینجا دارمو نمیدونم شاید باید خیلی زودتر اتفاق میفتاد شایدم درست ترین و دقیق ترین زمان ممکنش اتفاق افتاد 

اما خب به هر حال خوشحالم دارمش 

حس تعلق و مالکیت قشنگیه 

راستی یادم رفت برات بنویسم یاد گرفتن چیزای جدید خیلی حس خوبی بهم میده 

ازون کرختی و مرداب بودن منو درمیاره

اصن شاید برا همین بهترم چون این چند روز شورو کردم به انجام دادن نوشتن این پویاتر شدنه 

اون حس پوچیو کمرنگ تر کرد 

من مدتهاست بهت نگفتم اما خب بمون برام 

 

  • ۰۰/۱۰/۰۷
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.