ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

جستار

جمعه, ۳ دی ۱۴۰۰، ۰۵:۴۳ ب.ظ

یه روزی دستتو میگیرم میبرم جایی که مهرداد داره آکاردئون میزنه و یه جایی دور از شولوغیا میشینم کنارتو دستتو محکم میگیرمو باهات حرکت دستاشو نگاه میکنمو وقتی حواست نبود یواشکی به حرکت مژه هات موقع پلک زدن نگاه میکنمو به این فکر میکنم که تماشا کردنت چقدر میتونه آرومم کنه 

و احتمالا دلم نیاد پلک بزنم تا طولانی تر نگات کنم 

راستی این اولین باریه که دارم زمستونو زندگی میکنم 

من همیشه از سرما متنفر بودم 

اما الان به دستات فکر میکنم به آغوشت به بودنت 

و خب حتی به اینکه شاید بیشتر این حرفهارو خودم بهت نگم 

تو دقیقا شبیه حس شکلات داغ تو سرمای شب یه روز کاملا بارونی ای 

گفتم که عاشقانه ترین کار برام بافتن یه لباس گرمه ؟ 

حالا من که بلد نیستم 

اما هر بار که هر کدوم از لباسای گرمتو پوشیدی فکر کن قلب منه که بغلت کرده تا سردت نشه 

تا مراقبت باشه 

تا پیشت باشه 

تا حتی نگات کنه ...

تو برام the lonely walts آلبوم دورنادئونی 

همونی که هیچوقت نداشتم اما اونقدر گوشش دادم که توی تمام سلول های مغزمه و تپشای قلبمو نفسامو باهاش حس میکنم 

حالا تو که از همه اینا بی خبری ولی من مثل همیشه میگم امیدوارم قلبت حس کنه و کلی مراقب خودت باشی و دلت آروم باشه ...

دوستت دارم 

نزدیک ترین به من ..

  • ۰۰/۱۰/۰۳
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.