ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

داشتم بهش میگفتم آدمیزاد اینجوریه که دلش همیشه برا یه شرایط دیگه ای که توش نیست تنگ میشه 

حالا یا قبلنشه یا رویاهاشه 

همون قضیه ارزو یا حسرت 

داشتم فکر میکردم گاهی به خودم میام میبینم انگار همه چیز از دستم درومده 

میدونی ذهن لامصب من همیشه اینجوری بوده که باید همه چیز رو تحت کنترل داشته باشه 

باید دقیقا بدونه قراره چه اتفاقی بیفته

خب الان که فعلا نشستم تو بخش آنکولوژی و دارم به این فکر میکنم دیگه آخرای تجربه چند ماهه دور زیستنم از خونه و خونواده و جموجور کردن خودم بود رو چطور گذروندم 

باید بشینم سفرنامه بنویسم 

ینی دوست دارم اما نه اونقدر جزئی 

خلاصه که 

نه چرا اصن خلاصش کنم باید بشینم طولانی بنویسم کجاهارو گند زدم 

کجاهارو خوب عمل کردم 

دلم تنگ شده برا مامانم بابام فیفی خونمون اتاقم 

هنوز ظرفیتم جا داره ینی جاش دادم کشش دارم 

که بیشتر ش 

این تارایی که برگرده 

صبورتر قدردانتره 

حالا این چرتوپرتای کتابیو که برا رسیدن بهش عملا پاره شدم کنار بذاریم 

من خوشحالم که از پسش برومدم 

شاید بازم بخوام تجربش کنم 

اما نهایتا دیگه یک بار دیگه 

خلاصه که اینم از این قسمت از تجربه هام 

تموم نشده اما دیگه آخراشه 

خونه منتظرته دختر 

دختر تو آیینه گردالوهای روبروی اتاقت

  • ۰۰/۰۸/۲۳
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.