ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

دخترک

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳ ب.ظ

باید از جزئیات بنویسم اگه نه یادم میره 

از انقلاب انقلاب اره انقلاب 

این دفه با همه دفه ها فرق داشت 

من خودم بچدم خود خودم 

اون موقعی که زنگ زدم به بابا میدونستم باید پاشم بیام 

ببین من از هیچکدوم از کارام پشیمون نیستم 

اتفاقا بابت تک تک دیوونه بازیام از ته قلبم زنده ام و اگر هزار بار دیگه ام شرایطش پیش بیاد همینقدر حتی بیشتر میکنم 

دلم میخواس بدوام 

همینقدر دیوونه که بدون اینکه پشت سرمو نگاه کنم بدوام 

تهش برسم به یه دریا 

ازینا که تهش چسبیده به اسمون 

زندگی چیز کوتاهیه ولی عجیب 

هی نگام کن 

منم 

همون ادم دیوونه کنارت 

دلم برا همه چی تنگ میشه 

همه لحظه ها 

همه نگاه ها 

همه مغازه ها 

تک تک کتابا 

تک تک قدمامون 

دلم برا همممممه چی عین سگ تنگ میشه چون دوسشون داشتم 

چون دیوانه وار دوسشون داشتم 

چون هنوزم دارم 

چون فقط اینجوری حس میکنم زندم 

حتی اگه هیچ عکسی هیچ فیلمی ازون لحظه نداشته باشم 

من میدونم به هرچی فکر کنم اتفاق میفته 

ترسناکه ولی شدنی 

من خیلی حرف زده و نزده دارم 

ولی هستم وجود دارم 

وجود :) 

 

  • ۰۰/۰۸/۱۸

نظرات (۲)

  • 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪 (4th gen it editor😎)
  • سلام ببخشید، شما دانشجو چه رشته ای هستید؟

    پاسخ:
    Nursing
  • 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪 (4th gen it editor😎)
  • بسیار عالی😊

    از آشنایی با شما خوشبختم، گاهی مطالب شما رو می خونم.

    پاسخ:
    مرسی عزیزدلم منم همینطور
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">