ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

تهران من حراج حراج حراج

پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۰۰ ب.ظ

بابا همیشه میگه بلیط صندلی جلو نگیر یه ترمز بگیره میری تو شیشه میمیری 

من اما همیشه شوق چشم دوختن به جاده نمیذاره جلو نشینم 

حتی تپش قلبای ترمزای یهویی اتوبوسم بهم حس زندگی میده 

اصن بنظرم زندگی محافظه کارانه اسمش زندگی نیست 

انگار گذاشته باشنت تو یه محفظه خلأ

دیروز ۲۳۰۰۰ قدم برداشته بودم 

تو کل مسیر تا تجریش البوم مورد علاقم پلی شد 

صبح دربندو پیاده اومدیم تا تجریش 

رفتیم باغ فردوس اونجا داستان ها پیش اومد

کافه لمیز 

پل طبیعت 

باغ کتاب 

باورم نمیشد همه ابنارو تو یه روز برم 

انگار ارزوی مدتها تو خونه موندنم براورده شده بود 

مرسی از زهرای همیشه پایه که ذوق کردن من از کتاب براش ارزش داشت و با اینکه پاش درد گرفته بود حتی به روم نیاورد 

من خیلی دوست دارم زهرا خیلی 

همه لحظه هایی که باهام قدم برداشتی برام باارزش بود 

امیدوارم کلی اتفاق خوب برات بیفته 

بعدم رفتم خوابگاه فلافل خوردم :) 

اینا همه رو گفتم که بگم دیروز بعد کلی مدت که حس افسردگی رخنه کرده بود تو وجودم تونستم حس رهایی و سبکی داشته باشم .

خوشحالم ...

اینکه تو لحظه زندگی میکنم حالمو بهتر میکنه

یه اعتراف دیگه هم بکنم اینکه میبینم داری برا ساعت به ساعت زندگیت برنامه میریزی اینکه میبینم دفتر برنامه ریزی ای که پیشنهاد دادمو گرفتی باعث میشه خیلی خوشحال بشم و خب حسود درونمم تازه فعال بشه ! 

 

  • ۹۹/۱۰/۱۱
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.