ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

حس قدرت

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۱۸ ق.ظ

هیچ چیزی اندازه دیدن این فیلم تو این بازه از زمان نمیتونست بهم حس قدرت بده 

  • ۹۹/۰۹/۲۳

نظرات (۳)

پرکن پیاله را
کاین آب آتشین
دیریست ره به حال خرابم نمی برد
این جامها
که در پی هم می شود تهی
دریای آتش است که ریزم به کام خویش
گرداب می رباید و آبم نمی برد

.....
من با سمند سرکش و جادویی شراب
تا بیکران عالم پندار رفته ام
تا دشت پر ستارة اندیشه های ژرف
تا مرز ناشناختة مرگ و زندگی
تا کوچه باغ خاطره های گریز پا
تا شهر یادها
دیگر شرابم جز تا کنار بستر خوابم نمی برد
پر کن پیاله را
هان ای عقاب عشق
از اوج قله های مه آلوده دور دست
پرواز کن به دشت غم انگیز عمر من
آنجا ببر مرا
که شرابم نمی برد

آن بی ستاره ام که عقابم نمی برد
در راه زندگی
با این همه تلاش و تقلا و تشنگی
با این که ناله میکشم از دل
که آب! آب!
دیگر فریب هم به سرابم نمی برد
پر کن پیاله را ...!


 
پاسخ:
من نوشته های متنی بیشتر دوست دارم تا شعر!!

اسم فیلم حس قدرته؟؟

پاسخ:
نه 
the queen's gambit

اول دو تا سوال:

چرا در متن اسم فیلم رو ننوشتین؟

و چرا کامنت پست پین شده بستس؟ (در واقع این سوال اینجور مطرح میشه که اگر طبق فراخوانِ متنِ پین شده، کسی بخواد لینک کانال رو بگیره، کجا باید پیام بده؟)

 

جمع بندی کلی: دلیل این تمایل به مبهم بودن (در صورتی که اصلا لازم هم نیست) چیه؟ یکم توهین به شعور مخاطب نیست که به جای ساده تر کردن برداشتش، بپیچونیمش؟ اونم جایی که اصلا نیازی نیست.

 

(در واقع اومدم تو وبلاگ، پست اول رو دیدم، گشتم ببینم کجا باید درخواست آی دی بکنم. اومدم پست پایینی درخواست بدم، دیدم اینجا هم یه ابهام عجیب هست در مورد اسم فیلم. نشد در موضعِ مخاطب اعتراض نکنم).

پاسخ:
خب اول از همه سلام 
چرا انقدر عصبانی اخه !!
نظرات پست پین شده بسته نیست فقط خصوصیه چون دوست نداشتم عمومی ادرس کانال رو بذارم اما هر کس که نظر داد من پاسخگو بودم 
و اسم سریال رو هم تو نظرات گفتم 
و خب در مورد توهین هم باید بگم نه اصلا قصد توهین به کسی نیست 
من فقط و فقط حسمو مینویسم و هر کسی که براش کنجکاوی پیش بیاد میپرسه هر کسیم نه که خب هیچی 
اینجاام من خودمو نویسنده ای که چند تا مخاطب داره نمیبینم واقعا 
با همه سعی میکنم رابطه دوستانه داشته باشم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">