ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

عمومی کردن نظرات بعد از مدتهای بس طولانی

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۳ ب.ظ

اومدم یه سوال بپرسم و تهش در مورد چیز باحالی که امروز در مورد خودم کشف کردم بنویسم 

پس لطفا همتون جواب بدید رک و روراست ترجیحا !

میخوام بهم بگید که 

چه ویژگی یا خصیصه‌ای هست که بیشتر از همه شما رو جذب دیگران می‌کند و به بیان دیگه زمانی که به شریک زندگی ایده‌آل‌تون فکر می‌کنید چه ویژگی‌هایی رو براش متصور می‌شید؟

  • ۹۹/۰۷/۲۴

نظرات (۲۰)

احترام گذاشتن به علایق دیگران و عقایدشون

پاسخ:
Tnx

جدی باشه 
اومممم مغرور باشه در بیرون از خونه مهربون در خونه
(شیکس پکس داشته باشه 😍)
فعلا همینا

پاسخ:
Tnx
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • درک کردن

    پاسخ:
    Tnx

    با کلی ذوق از عمومی شدن نظرات اومدم که دیدم عمومی شدنه موقته :(

    در مورد معیار، یک سری معیار متداول وجود داره: مثل پول، زیبایی، اخلاق، خانواده و ...

    من توی این معیارها یک حداقل دارم برای خودم. یعنی چی. یعنی مثلا از صدا و افکار یک نفر خوشم میاد، بعد که دوست دارم ببینمش، دنبال اینم که جذابیت چهره ش از اون حداقلی که مد نظر منه کمتر نباشه و به قولی از تماشاش "بدم نیاد". در واقع آدم توی معیارهاش، یه سری خط قرمز داره که وقتی اون خط قرمزها رد میشن، اون معیار از نظرش شکسته میشه. مثال میزنمها. مثلا یکی فوبیا چشم رنگی داره، خوب قطعا خط قرمزش میشه نداشتنِ چشم سبز و آبی. چون دوست نداره و نمیتونه هر روز صبح که بیدار شد ببینه یک جفت چشم آبی زل زدن بهش. هرچقدر هم افکار شریک زندگی قشنگ باشه و شخصیتش جذاب، این چشم رنگی برای ازدواج با کسی که فوبیای چشم رنگی داره مناسب نیست.

    از این معیارهای متداول و حداقلها که بگذریم، معیار بعدی، در واقع نگم معیار، بگم نقطه ضعف، نقطه ضعف من توجه متقابله.

    بندۀ کسی هستم که بهم توجه کنه. از اون طرف هم شدید برام مهمه که وقتی به یکی و نیازهاش توجه میکنم، این توجه برای طرف مقابلم مهم و ارزشمند باشه. اصلا نمیتونم با کسی که توجهی به من نمیکنه ارتباط برقرار کنم. یا اصلا نمیتونم کسی رو تحمل کنم که توجه ها و مراقبتهای من رو نادیده میگیره.

    بارها شده توی زندگی و روابطم این فاکتور تمامی فاکتورهای دیگه رو تحت الشعاع قرار داده.

    که لزوما خوب هم نیست. و مشاورها میگن این توجه طلبی و به نوعی مهرطلبی باید حذف بشه.

    ---------------------------

    اینا در مورد خودم بود چون سوال شخصی پرسیده شده بود. ولی اگر در مورد همه ادما بخوام یک حکم کلی بدم: به نظرم مهمترین فاکتور در عصر امروز، تعهده. یعنی اگر دو نفر دنبال بررسی ایدال بودن طرف مقابل برای شریک زندگی هستن، از نظر من مهمترین فاکتوری که باید در نظر بگیرن تعهده.

    مثل چسبِ رابطه ست. اگر نباشه، چشمِ آدم هیچ وقت سیر نمیشه و همیشه دنبال تغییر رابطه ست.

    پاسخ:
    Tnx خیلی خیلی ویژه :)
  • عَلیرِضا ‌‌
  • سلام سلام ، اومدم که پس از مدت‌ها اولین کامنت رو به فتح کنم =))

    والا نمیدونم =)))

    پاسخ:
    فتحت با تاخیر بود دوستان پرچمو زده بودم رو قله !!:))
    فکر کن راجبش

    ایول :)))

    پاسخ:
    😂😂
    جواب سوالمم که ندادی 

    قابل اعتماد و صادق باشه،ابراز محبتو رو بلد باشه ج بده چون اصولا خودم خیلی تو اینکار تبحر دارم تعریف از خود نباشه ک هست😂🤦‍♀️بهر حال منظورگ اینه خشک و سرد نباشه،پایهههههه باشه آره

    باهام راحت باشه و دردودل کنه،با هم مشکلاتمون رو حل کنیم.و خیلی خیلی چیزایه دیگ

    بالاخره عمومی کردی😍

    پاسخ:
    ارههه بالاخره :)))

    کدوم سوال ؟😅

    پاسخ:
    سواله پست دیگه!!
  • مهدی ­­­­
  • بقیه رو همون شکلی که هستن دوستشون دارم معمولا. یا حداقل سعی میکنم دوست داشته باشم. 

    شریک زندگی ایده آلم هم کسی دوست دارم باشه که تو این دنیا زندگی کنه نه تو ذهن بقیه.

    پاسخ:
    احسنت :)
  • محسن رحمانی
  • سلام فک کنم دارید عروس میشید.

    خوب معمولا دوتا ویژگی خیلی مهمه باوقاربودن سنگین بودن و باخدا بودن .

    پاسخ:
    نه بابا من دارم ادامه تحصیل میدم 😂
  • لحظه نویس
  • آدم با ارزشی که میشه به هر آنچه که هست اعتماد کرد. معنی تفاهم رو درک کرده باشه.  حتما هنر یا مهارتی داشته باشه..  

    و ختم کلام اطلاعات و انتظارات معقولی از زندگی مشترک رو داشته باشه و اگر نداره حتما دراون راه قدم برداشته باشه. 

    پاسخ:
    :) 
    مرسی 

    شبیه خودم باشه؛

    بعلاوه ی اینکه خودش باشه.

    :))

    پاسخ:
    چه ساده پیچیده ای ! :) 

    لبخند صادقانه

    من عاشق آدمایی میشم که خیلی قشنگ و بی‌ریا میخندن😍

    پاسخ:
    :) 

    اعتماد احترام باور 

    پاسخ:
    اوهوم

    مسیولیت پذیر باشه(مهم ترین)

    تک بعدی نباشه

    خودش باشه دروغ نگه

    کنارش احساس تنهایی نکنم

    خیانت نکنه(که این معضل بززززرگیه)

     

     

    پاسخ:
    :) 
    اوهوم 

    بزار یه نفس بکشم کامنتا عمومی شده

    نفسسسسسسس :/ (واسه نفس کشیدن ایموجی نداریم؟ :|)

    پاسخ:
    😂😂

    چرا نظرات شده 16 تا 17 بود دیروز :D

    اومدم بگم که تهش اون چیز باحالی که کشف کرده بودین رو ننوشتین ها

    پاسخ:
    وای فکرشم نمیکردم کسی حواسش باشه 
    خب من یه سندروم ناشناخته دارم اونم اینه وقتی یکیو خیلی دوست دارم دلم نمیخواد هیشکی دیگه باهاش در ارتباط باشه 
    نظر اونی که دوسش داشتم عدم نمایش زدم که کسی نره وبلاگش فقط مال خودم باشه 😂
    درباره اون کشفمم باید مفصل بنویسم! 

    تارا سوال عجیب غریب می پرسیااا 😅

    پاسخ:
    😁
    هممون در موردش فکر کردیم حتی شده یه ذره 

    آره بابا کیه که فکر نکرده باشه 😂😂😂😀

    پاسخ:
    :)) اوهوم
    آرام من یه هم دانشگاهی دارم خیلی مهربونه و خیلی خوشگل نمیدونم چرا اون همیشه منو یاد تو میندازه 

    چه خوب 💜 لطف داری گلم :)))

    قلب قلبی شدم 😍

    نمی‌دونم البته من خوشگل نیستم بیشتر شاید بامزه  و بی بی فیس باشم البته بعضی ها هم میگن خوشگلی نمی‌دونم شاید همون باشم 😂 

     

    پاسخ:
    من ندیده میگم خوشگلی خیلی خیلیم خوشگلی
    همه مهربونا بی شک خوشگلن :) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">