ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

من عاشق اون چند تا دونه موی سفید لابلای موهای بلند حالت دارمم 

بهم حس زندگی میده

حس واقعی بودن تجربه کردن گذشتن 

میدونی چیه من بارها دیدم تو زندگی ادما اونی بودم که باورشونو عوض کرده 

کار خاصیم نکردم فقط خودم بودم

فقط فرق داشتم 

حس کردم یه گذر قشنگ تو زندگی آدمام 

یه استثنا 

یه جواب اره میشه وقتی میپرسن اخه مگه میشه فلان چیز اتفاق بیفته

اره من مهربون بودم 

من نگران میشدم 

من اون نداشته های خودم بودم برا بقیه 

من همونی بودم که همیشه حوصله داشت 

من همونی بودم که دلم ضعف میرفت برا لبخندای از ته دل کسایی که دوسشون دارم 

الان راستش دیگه کرونا برام مهم نیست 

حتی اگه بگیرم حتی اگه بخاطرش بمیرم یا اصن هر اتفاق یهویی و غیر یهویی دیگه ای برام بیفته دیگه چیزی برام مهم نیست 

چون تونستم اون خاطره قشنگه هم باشم 

چون اون گذر قشنگه بودم برا کسایی که نزدیکم شدن 

میدونی حس خوبی بود بهم گفت تازه دارم باور میکنم واقعی بودنتو 

اره من واقعیم واقعی تر از نوشته هام واقعی تر از صدام 

اره من اندازه اون قطره اشکا واقعیم 

خودمم تازه داره باورم میشه واقعیم 

من از زندگی همینو میخواستم واقعی بودن ...

حالا که واقعی شدم میتونم بگم ارومم

و اروم تر بودم برام حالا معنای دلتنگ تر بودن داره 

حس میکنم قراره یه اتفاقی بیفته نمیدونم چی 

  • ۹۹/۰۵/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">