ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

کتاب جدید

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹ ق.ظ

کتاب (همه دروغ میگویند) از ست استیونز و دیوید ویتس نشر گمان 

خوشحال میشم همراهیم کنید :) 

  • ۹۸/۰۹/۲۰

نظرات (۵)

  • محسن رحمانی
  • سلام 

     

    کتاب روانشناسیه؟

    پاسخ:
    جامعه شناسی
  • هیوا جعفری
  • این سری که رفتم کتابخونه حتمن دنبالش می گردم

    چه عکس قشنگی

    پاسخ:
    :) 
    چه خوب 
    ممنون

    به به ، درود بر تو 

    پاسخ:
    :)
    درود بک

    یاد کتاب ما همه دروغگو بودیم افتادم :) 

    پاسخ:
    جآلبه :)
    نخوندم ولی فکر کنم چند باری شنیدمش

    اگه مایل بودین با هم می‌خونیم کتاب رو، فقط بگین از کی شروع کنیم و چطوری پیش بریم، ریش و قیچی دست شماست :)

    پاسخ:
    عذر میخوام بابت چند روز دیر جواب دادنم
    خب من موافقم 
    فقط اینکه ممکنه خیلی کند بتونم پیش برم چون فرجه امتحاناتم رو در پیش دارم و حجم درسهام زیاده 
    میتونیم روزی 5 صفحه شروع کنیم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">