ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

آهای زمونه

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰ ب.ظ

 


دلم گرفته ...

اومدم تو تختم و کز کردم این گوشه و دارم پرتقال من گوش میدم و حتی گریم نمیگیره 

فقط میدونم اینطوری که الان هست نباید باشه 

یاد عصر پاییزای دوسال پیش میفتم سوز داشت سرد بود میزدم بیرون کل خیابون تختی رو پیاده تا تهش میرفتم 

سرد بود 

الانم دلم میخواد راه برم کلی شاید چون فکر میکنم تنها راه حل باقی موندست ...

نمیدونم 

حوصله فکر کردن ندارم 

فقط میدونم هربار اونقدر ها حالم گرفته شده و نتونستم جلوی بد نشدن حالم مقاومت کنم که الان رسیدم به این نقطه 

میدونی خیلی سخت داره میگذره 

با اینکه خیلی سریع و تکراریه 

دلم بارون ولیعصرو میخواد 

:(

  • ۹۸/۰۹/۲۰

نظرات (۶)

  • مهدی ­­­­
  • پست و آهنگ جفتشون خوب بود. منو برد توی خاطرات یکی دو سال پیشم. حالت زود تر خوب بشه امیدوارم. بین درختا راه رفتن به حالم خیلی کمک میکنه. شاید برا شمام کار کنه

    پاسخ:
    دورو برم آب بیشتر پیدا میشه 

    امیدوارم به زودی روزایی که میگن "خیلی خوش میگذره" برات برسه... *:

    پاسخ:
    امیدوارم این فعلو فقط با زمان گذشته استفاده نکنم
  • محسن رحمانی
  • امان از روزایی که دل آدم میگیره .

    پاسخ:
    اوهوم

    و وعده ی حق میگه: و پس از هر سختی آسانی ست...

    امیدوارم زود مرحله ی آسانیت برسه دوستم

    پاسخ:
    امیدوارم الان مرحله آسانی قضیه نبوده باشه 

     نازنین دل زندگی خوبو مهربونه عطر بوش همین غم و شادیه کوچیک و بزرگمونه:)

    پاسخ:
    اوهوم :)
  • محمد جواد
  • سلام.

    این آهنگ رو کی خونده. چقدر قشنگه/

    پاسخ:
    سلام 
    مرجان فرساد 
    اوهوم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">