ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

آرامش حالا یه ارزشه

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۶ ب.ظ

این روزا خیلی بیشتر حواسم به خودم هست 

بعد از پشت سر گذاشتن اون همه اتفاق و حساسیتایی که بعدش داشتم حالا هیچی برام مهم تر از ارامشم نیست 

هیچی مهمتر از خودم نیست 

حالا تقریبا از نظر ذهنی دارم اماده میشم برا اینده 

و شاید خوشحال بابت اتفاقایی که سخت بودن اما باید میفتادن تا من تارای امروز و الان باشم

  • ۹۸/۰۹/۰۸

نظرات (۹)

  • مائده ‌‌‌‌‌‌‌
  • خوشحالم برات :)

    پاسخ:
    ممنونم هستی 

    خوشحالم که داری بهتر می شی. =)

    پاسخ:
    من نیز 

    هیچ چیز برای آدم اون ته مها نمی‌مونه جز خودش:)

    پاسخ:
    دقیقا فقط خودمونیم که میتونیم تغییری ایجاد کنیم 

    عالی....موفق باشی

    پاسخ:
    مرسی توهم عزیزم 

    افرین تارا

    پاسخ:
    :) 
  • هیوا جعفری
  • واقعا هیچی مهم تر از خودمون نیست

    با آرزوی موفقیت و آرامش و حال خوب

    پاسخ:
    مرسی شماهم همینطور 
  • 🌌🌙 Callisto
  • دقیقا

    پاسخ:
    اوهوم 
  • Mohsen Farajollahi シ
  • بنظرم آرامش یک چیز نسبی هست یعنی میشه در بدترین موقعیت ها هم آرامش و خوشبینی رو حفظ کنی ولی خب اینم بستگی به طرز دیدگاهتون داره! :) اینجا یک جورایی آشناس ولی دقیق یادم نمیاد فکر کنم آلزایمر جوانی گرفتم :) خلاصه... امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین!

    پاسخ:
    ممنونم :) 
  • دختری از جنس باد
  • خیلی خوشحالم که به این نتیجه رسیدی

    پاسخ:
    خودمم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">