ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

مامانم

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۳ ق.ظ

مامانم بهترین و مهربون ترین ادم زندگیمه 

خوشگل ترین لبخندا و قشنگ ترین نگاهارو داره

مامانم خوشمزه ترین ته چینای دنیارو درست میکنه و اروم ترین لحظه هارو برام به وجو میاره 

دلم براش تنگ میشه وقتی اینجام

 خیلی ...

دلم میخواد ساعتها بشینم جزئیات حرکات صورتشو خندیدناشو نگاه هاشو حرف زدناشو نگاه کنم 

هر بار برمیگردم خونه تغییرای مامانمو حس میکنم 

خستگیاش دلمو به درد میاره 

دلم میخواد بغلش کنم عین بچگیام وقتی کار میکنه از پشت دستشو بگیرم بازوشو بوس کنم 

من به معنای واقعی کلمه دلم مامانمو میخواد ...

  • ۹۸/۰۴/۱۵

نظرات (۷)

  • رنگی رنگی
  • خدا برات نگهش داره ابجی
    پاسخ:
    ممنونم :) 
    همچنین تورو
    قدر مامانتو بدون ی نعمت کمیابه خدا مامان تو و بقیه مامانارو حفظ کنه و لبشون همیشه خندون و تنتون سلامت
    پاسخ:
    مرسی مرسی 
  • زهرا طلائی
  • امیدوارم همیشه سلامت باشند و صدای خنده هاتون تا آسمون بره.
    پاسخ:
    ممنون همچنین مادر مهربون شما 
    تنشون سلامت
    پاسخ:
    سلامت بک!
  • حمید آبان
  • خدا حفظشون کنه و سایه اشون همواره به سلامتی مستدام باشه :)
    یجوی گفتین منم دلم مامانمو خواست :))
    پاسخ:
    بغلش کنید و ببوسیدش 
  • سنجاب کوچولو
  • خدابراتون نگهش داره❤خدا تمام مامانای روی زمینو حفظ کنه🙏❤
    پاسخ:
    آمین
    منم یه روزه مامانم و ندیدم دلتنگشم
    پاسخ:
    عزیزدلم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">