ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

و حالا شما بگید برام

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۲۳ ق.ظ

سال ۹۷ چطور گذشت براتون؟ 

  • ۹۷/۱۲/۲۹

نظرات (۷)

خوب بود خدارا شکر :)
پاسخ:
شکر
سلام
واقعا راست میگید حوصله شنیدن حرف های دیگرانو دارید؟
سال 97 برای من خیلی سخت گذشت ولی گذشت و الان خوشحالم...
به قول قیصر امین پور:
صد سال سیاه برنگردی ای سال...
پاسخ:
اره خیلی حوصله شنیدنم زیاده سالهاست اون نوشته در من باقیه
امسال بهتر تر
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • ادمای رفتن 
    ادمای امدن و نموندن 
    کلن خیلیا رفتن 
    و ب تعداد ادمای زندگیم اشخاص زیادی اضاف نشد 
    تجربم زیاد شد 
    شکست زیاد خوردم خیلی زیاد 
    در کل بد نبود 
    بهتر از پارسال بود 
    حداقل امسال عزیزی رو از دست ندادم 
    ک ن اونم الان ک فکر میکنم دادم 
    روحش شاد 
    سال خنثی بود و حتی رو ب منفی 
    اما باز شکر راضیم 
    امیدوارم نودو هشت واسم بهترین باشه 
    پاسخ:
    منم 
    منم امید دارم 
  • مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
  • دردناک ترین سال عمرم بود...پر از تجربه های تلخ...تحمل درد...و...
    پاسخ:
    تو سختیاست که قوی میشی
    افتضاح
    فجیع
    سخیف
    پر استرس
    پر تنش
    اصلا اصلا خوب نبود
    پاسخ:
    گذشت 
    ولی امسالتو بساز
    واسه من تراژدی بود.
    پاسخ:
    😔
    افتضح یفتضح افتضاح
    افتضاح :/
    پاسخ:
    شرح گذشت واضحی بود!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">