ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

آگهی

دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۱۷ ب.ظ

هیچ کدام از شما دوست نمیخواهد ؟ 

من حاضرم دوست بشوم و بس بنشینم پای حرف های دل هرکس بخواهد فقط من را همینی که هستم ، بپذیر ....

  • ۹۷/۱۲/۲۷

نظرات (۸)

  • مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
  • اینجوری حرف زدن ی نفر...همیشه باعث میشه دلم بگیره...

    +خوبی جانا؟
    پاسخ:
    دلت آروم عزیزم 
    اوهوم بهترم 
  • دامنِ گلدار
  • چه دوست خوبی :) 
    نباید ناامید بود البته، باید مثبت فکر کرد و صبور هم بود 
    پاسخ:
    :) خوبی از خودته 
    هوم موافقم 
    یکیو میشناسم این روزا خیلی نیازمند یه دوست خوبه...
    پاسخ:
    معرفی کن من هستم 
  • بانوی مومن
  •  :)
    پاسخ:
    :) 
    من میخوام:)
    پاسخ:
    با کمال میل 
    باشه :)
    پاسخ:
    :) گیو می فایو 
    معلومه آدم اهل ریسکی هستی چون اینروزا به این راحتی نمیشه این حرف رو زد
    کیه که نخواد:)
    پاسخ:
    اره با اینکه محتاطم ولی تهش ریسک منتخب منه 
    خیلیا نمیخوان 
    فکر کردم آگهیِ استخدامِ.
    کار خوبی میکنید. این روزها دو تا گوشِ شنوا پیدا نمیشه.
    پاسخ:
    کم یاب هست ، اما نایاب نه 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">