ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

بزرگ ترین

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۷ ق.ظ

بزرگ ترین اتفاقی که رخ داده این است که من درست بین آدمهایی هستم که من را نمیخواهند 

  • ۹۷/۰۹/۳۰

نظرات (۱۱)

نمیفهمند و نمیخواهند.
:-|
پاسخ:
اره دقیقا اون نفهمیدن انقدر دیگه تو ریشه قضیه رخنه کرده انگار دیگه به نوشتنم نمیاد 
خب میتونی نباشی. 
پاسخ:
:/
وات د فاز؟؟
  • هیوا جعفری
  • گاهی وقتا واسه همبن رفتارشون فکر رها کردن و فقط رفتن به سر آدم می زنه
    پاسخ:
    گاهی خیلی کمه 
    خیلی خیلی زیاد این حس میاد سراغ آدم 
    اشتباه می کنی
    پاسخ:
    نه خیلی رفتارهایی دیدم که بهم ثابتش کرده 
  • بانوی شرقی
  • تو هم اونارو نخواه
    پاسخ:
    من دوسشون دارم اما سعی میکنم بهشون حق بدم و بپذیرم و ازشون دور باشم تا راحت باشن و این بخاطر نخواستنم نیست بخاطر اینه که اینطوری اوضاع بهتر میشه
    گاهی منم همین حس رو داشته ام و تجربه کرده ام ، واقعا دردناک تر از این چی میتونه باشه ؟
    ولی قوی باش و بهش غلبه کن
    کسب استقلال کمک بزرگی میکنه برای حل این مشکل
    پاسخ:
    میدونی یه جورایی شاید بشه گفت بحث وابستگی نیست که با استقلال بتونم باهاش کنار بیام 
    من هیچوقت نخواستم از روی وابستگی کنار کسی باشم فقط دوست داشتم هر نوع رابطه ای که دارم دوطرفه و متقابل تعریف بشه دوست داشتم یه رابطه متعادل داشته باشم که توش فقط من نباشم که سعی کنم اون رابطه رو ادامه بدم همش حس نکنم منم که انگار همش میخوام منم باید یاد بقیه بندازم که هستم وجود دارم دوست داشتم تو هر رابطه ای حس کنم ارزش دارم و این جز با رفتار و حرف های طرف مقابل مشخص نمیشه 
  • بهــ ــار..
  • یلدات مبارک گوگولی :)))
    پاسخ:
    یلدای خودتم مبارک باشه عزیزدل من جان جانانم :)
    چقدر دلم برات تنگ شده 
    و بزرگ ترین اتفاقی که میتونیم " رخ بدیم " اینکه بریم بین غیر این ادم ها .
    سخته ولی میشه نه ؟ 
    پاسخ:
    خب من بیشتر سعی میکنم انتظارمو از همه پایین بیارم قرار نیست همه کسایی که من دوسشون دارم حس متقابلی بهم داشته باشن فقط سعی میکنم وقتی میبینم اونا نمیخوان منم دور بشم 
  • حامد سپهر
  •  بیایید خوشبینانه نگاه کنیم ،شاید هم شما اینجوری فکر میکنی که اونا شما رو نمیخوان ولی در اصل اینجوری نیست
    ولی متاسفانه حس آدم در ۹۹درصد مواقع دروغ نمیگه

    میتونم رمز داشته باشم؟

    پاسخ:
    هوم شاید 
  • حامد سپهر
  • راستی عکس خودتونید؟
    پاسخ:
    کدوم؟  اره فکر کنم 
  • لوک بدشانس
  • همچنین ،باشد که نجات یابیم 
    پاسخ:
    باشد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">