ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

فیچر

شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۳۶ ق.ظ

یک بدی ای که داشتم این بود که از اتفاق افتادن ها یک نتیجه همیشگی نمیگرفتم مثلا فکر میکردم باکسی که دوست هستم دوست میمالم تا مثلا تقل مقلمان شود یا بحثی چیزی اتفاق بیفتند دریغ ازینکه ادمها خیلی وقتها بی دلیل عوض میشوند شب صبح نشده یکی دیگر میشوند نامرد بی معرفت اسمش هرچه که باشد این بی دلیل بودنش همیشه اذیتم کرده اینکه بارها از زندگی کسانی مجبور به کناره گیری شدم که فکر میکردم دوست خوبی برایم هستند 

به راستی ادمها چرا این چنین اند و بیشتر دل من 

دل من چرا خوش است به بودن کسانی که ساده ترین حرکاتشان حواسم را به خودش جلب میکند در حالی که خود من به یک طرفشان هم نیست ...

  • ۹۷/۰۹/۲۴

نظرات (۵)

سلام :)
تو این دنیا نباید به کسی وابسته بشیم... (ولی اگه بتونیم :( ...)
پاسخ:
اره موافقم 
دلبسته شاید اما وابسته نه 
  • یه بنده خدا
  • خط دوم چی میگه؟!
  • حامد سپهر
  • روزگار از آدمهاش انسانهای پیچیده ایی ساخته که شناختنشون و ارتباط باهاشون خیلی سختتر از قبل شده
    خیلیا اونی که نشون میدن نیستن متاسفانه
    پاسخ:
    ارزششو ندارن خیلیا
  • هیوا جعفری
  • منم زیاد داشتم از این آدما تو زندگیم که یهو میان امیدوارت می کنن و بعد یهو دور می شن و رفاقت از یادشون می ره. همیشه می گم شاید یه مشکلی واسشون پیش اومده یا همون رفاقت اولیه فقط یه دروغ بوده 
    پاسخ:
    آدما راحت طبق منفعتشون تغییر میکنن 
  • حسن مجیدیان
  • سلام چقدر تیتر وبلاگ زیباست....
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">