ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

درست مثل همیشه

يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵ ق.ظ

خب میدونستم بازم کسی پیدا نمیشه 

دیگه کتابی معرفی نخواهد شد 

  • ۹۷/۰۹/۱۱

نظرات (۱۰)

من این کتاب رو خوندم وگرنه حتما استقبال می کردم 
دلسرد نشید 
به راهتون ادامه بدین :)
پاسخ:
بله
من با اینکه دنبال می کردم متوجه این نبودم که از اول آذر شروع میشه . اما ایرادی نداره من برای فصل اول آماده ام هر موقع تموم بشه میتونیم راجع به مرگ سقراط و کنار اومدنش با عدم محبوبیت بحث کنیم . فقط پیشنهاد می کنم در حین مطالعه نکته های فصل رو یادداشت کنی . 
پاسخ:
هوم ممنون
کتاب چی میخوای؟
دعوتی به وبلاگم.
پاسخ:
:/
  • نگار جهانشاهی
  • لایک
    پاسخ:
    :/
  • بهــ ــار..
  • قضیه چیه داداشم!؟ 
    پاسخ:
    :) 
    تنها کسی که میتونه با نیم خط نوشتنش حال آدمو از ته دل خوب کنه فقط تویی بهارم
    آخ که چقققققدر دلم برات تنگ شده 
    هی میگم چند ماه بعد میاد باز کلی مینویسه حال هممون خوب میشه 
    دلت آروم ..
    عهههه من که ندیده بودم هماهنگ کرده بودید؟ :(
    پاسخ:
    هوم
    من پست معرفی‌تون رو ندیده بودم
    مهم اینه میخواستید بقیه رو کتابخون کنید:)
    پاسخ:
    هوم
  • یه بنده خدا
  • فقط کتب فلسفی میخونی؟
    پاسخ:
    نه اصول فضول یابیم میخونم 
    من شروع به خوندن کردم اما توی صفحات اولش موندم.
    پاسخ:
    الان میام هلت میدم حرکت کنی فقط دنده رو خلاص کن 
  • یه بنده خدا
  • وا :(
    پاسخ:
    شوخی بود
    جدی نگیر 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">