ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

و اما کتاب خوانیمون 😊

دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۰۶ ب.ظ

خب من چند روز پست راجع به کتاب خوندن گروهی رو گذاشتم تا همه ببینن

کتابی که انتخاب شد کتاب   "تسلی بخشی های فلسفه"    اثر آلن دوباتن هست که راحت هم پیدا میشه هزینه و حجم زیادی هم نداره 

خب این کتاب ۶ تا فصل داره که توی هر فصل به یه مبحث میپردازه و با اینکه تو اسمش فلسفه اومده اصلا کتاب سنگینی نیست و برای شروع خوبه 

حدودا ۳۰۰ صفحست و اگر بخوایم یک ماهه تمومش کنیم هرروز حدودا ۱۰ صفحه میشه و فکر نمیکنم بیشتر از نیم ساعت یا نهایتا ۴۵ دقیقه در روز وقت بگیره حالا طبق برنامتون یا هر روز تقسیمش کنید یا مثلا آخر هفته ها یا چند روزی یه بار اما خب این نسبت ۱۰ صفحه در روز رو رعایت کنید که طولانی نشه

برای اینکه باهم تعامل داشته باشیم بنظرم بعد از هر فصل خوبه که تقریبا میشه آخر هفته ها که معمولا آزادتریم 

و اما نظر شما راجع به کتاب ،  برنامه و نوع تعامل میمونه که حتما حتما بگید بهم  میتونیم گروه بزنیم یا اینکه میتونم پست بذارم و اینجا هرکس از برداشتش حسش تجربش و یا هرچیزی که دوست داشت در مورد کتاب بگه 

اینطوری کنار هم میتونیم دوستای بهتری هم بشیم :) 

پس حتما اگر دوست داشتید همراهیم کنید بگید نظراتتونو که تصمیم جمعی بگیریم 

خلاصه اینم از شروعمون ببینیم چطور پیش میریم 

  • ۹۷/۰۸/۲۸

نظرات (۱۴)

  • علی زیرایی
  • نوشته هات عالیه ممنون
    پاسخ:
    خواهش
  • Unkown シ‌‌‌‌‌
  • من هستم 
    با توجه به این که روزی ده صفحه میشه، به کتابایی که دارم می‌خونم در حال حاضر هم لطمه‌ای وارد نمیشه.
    پاسخ:
    بسیار هم خوب 
    من برم ببینم می‌تونم از دوستم قرضش بگیرم یا نه ;-) 
    پاسخ:
    :) الهی عزیزدلم
    من این کتابو خوندم ولی به نظرم کتاب خوبیه واسه دورهمی خوندن و جای بحث و گفتگو داره ... 
    پاسخ:
    خب با اینکه خوندینش اما خب تو گفتگو ها همراهیمون بکنید
    حتی میتونید اون کتاب هایی که لینک دانلود دارن را لینکشو بذارید تا دوستان راحت دانلود کنند.مثل همین کتاب(^_^) 
    پاسخ:
    لمس ورقه های کتاب یه چیز دیگست 
    و خب بخاطر حق و حقوق کپی رایت لینک نمیذارم
    چشم
    پاسخ:
    بی بلا 
  • هیوا جعفری
  • میگردم دنبالش:)
    پاسخ:
    باشه :)
    روزی ده صفحهه که خیلیی خوبهه؛)
    پاسخ:
    :) 
    اره کم کم پیش بریم بهتره 
    آهسته و پیوسته 
    سرعتمونم به مرور بیشتر میشه
    هر کتابیو که تو دوست داری باید بخووووونیم؟؟؟!!!!!!!!!!
    مگه میشه؟!
    پاسخ:
    اینکه نوشتم شماام نظراتتونو بگید تا تصمیم جمعی بگیریم برای چی بود پس ؟؟
    منم ب زودی این کتاب رو تهیه میکنم:)
    امیدوارم سبکی باشه که دوست دارم:)
    پاسخ:
    امیدوارم 😊❤
    من کتاب رو خوندم . به نظرم کتاب خیلی خوبی اِ برای دورهمی کتابخوانی ، پیشنهاد من برای خوندش اینطوریه که هر هفته یک فصل خونده بشه ، چون اونقدر فصل ها سنگین نیست که طول بکشه خوندنشون و از طرفی ساده و روان هست متن ، در آخر و توی یه روز مشخص توی گروهی که وجود داره در مورد نکات اون فصل بحث بشه . البته شکل این بحث خیلی وابسته به نفراتی هست که گروه ازشون تشکیل میشه . بعد از یک جلسه مشخص میشه که چطور بهتر میشه هدایت کرد جلسه هارو . با کتاب موافقم . 
    پاسخ:
    خیلی هم خوب :)
  • قلم به دست
  • کتاب الفبای فلسفه هم خوبه
    پاسخ:
    ممنون
    ما خودمون یه کتابخونه داریم تو خونه. تازه پارسال شاید حدود چهارصد جلد اون رو بخشیدیم.
    من کتاب های هفتصد هشتصد صفحه ای رو کمتر از مثلاً بیست روز تموم میکنم. تازه اونم هر شب یا ساعتی که حوصله داشته باشم میخونم. آخه تند خوانی خوبی دارم.
    پاسخ:
    هوم 
    چه خوب که کتاباتونو با بقیه تقسیم میکنید مخصوصا الان که این همه هزینه ها بالاتر رفته و شاید خیلیا که کتاب خوندن دوست دارن بخاطر هزینه ها کمتر سمتش برن 
    مچکر.
    پاسخ:
    خواهش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">