ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

نوازش

دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۴۷ ق.ظ
اولین باری که به گربه دست زدم او مرا پارک لاله برد و کنار یک گربه نشسته نشاند و دستم را ارام گذاشت پشتش ، نرم بود ارام بود و دوستداشتنی 
من حواسم به دستش بود...
بعد دوتایی نشستیم نازش کردیم اولین لمس ها ...
گربه ما شده بود وقتی نشستیم میامد بین پاهایم خودش را میکشید پایین شلوارم بعد هم روی نیمکت درست بینمان خودش را ولو میکرد تا دوتایی هی نازش کنیم 
حالا هربار که گربه میبینم ارام میشوم نازش میکنم 
حتی گربه دانشکده که آن روز با همه خستگی و ناامیدیم وقتی تنها توی حیاط نشسته بودم کنار پایم کزکرده بود و من ارام پشتش را دست میکشیدم تا مثل من سردش نشود 
حسابش را که بکنی همه گربه ها من را به تو وصل میکنند ،وقتی هربار بغضم میگیرد
  • ۹۷/۰۸/۲۸

نظرات (۴)

امان از این پارکها و موضوعات یادآوری کننده بخصوص پارک لاله:(
پاسخ:
نه یاداوریش حس خوبیه اما پر از دلتنگی
گربه ها کثیفن :))
پاسخ:
نه بنظرم 
ووووووووییی من که خیلی میترسم از گربه 
چه برسه برم دست بزنم بهش :[
پاسخ:
ترس ندارن بیچاره ها اصن کاری به کارت ندارن 
یه بار نازشون کنی نرمالوییشونو حس کنی دیگه نمیترسی 
خیلی نازن 
Toktam Rashidi
گربه ها کثیفن؟ عجب!
من گربه ها رو دوست دارم. یعنی دوست ندارم عاشقشون هستم. خیلی ناز هستن. تا حالا سرپرستی یه چند تایی که تو کوچه خیابون ول شده بودن رو برعهده گرفتم.
پاسخ:
اره بنظر منم که اتفاقا کلی به نظافت شخصی اعتقاد دارن :)
منم خیلی دوسشون دارم 
مخصوصا تو هوای سرد که کمتر غذا پیدا میشه و سردشونه واقعا کار خیلی ارزشمندیه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">