ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

لطفا در سن بلوغ از اقدام به آن جدا خودداری کنید

دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۲۳ ب.ظ

پسر طبقه بالاییمان سال های بلوغش را میگذراند 😐

حالا نمیدانم کدام از خدا بی خبری آهنگ هربار این درو فلان نکن چی چی بند را با او آشنا کرده 

تصورش را بکن من هرروز ظهر بالای سرم صدای مخملی اورا دقیقه ها گوش جان میسپارم ! 

و ندیدید تحریر های اوج هیراد را چقدر لطیف و در عین حال قدرتمند اجرا میکند !

دقیقا همین الان هم دارد میخواند عزیزم کجایی دقیقا کجایی 😯

و مقاومت وصف نشدنی ای در اجرای تمامی سبک های موسیقی داخل و خارج دارد رپ راک پاپ پست مدرن و و و😑

در طول نوشتن همین پست حداقل ۶ اجرا به پایان رساند و همچنان خستگی ناپذیر و مصمم ادامه میدهد 😶


#نه_به_خشونت_علیه_همسایه_طبقه_پایین!


  • ۹۷/۰۸/۲۸

نظرات (۱۵)

:))))) صدای مخملی
یبار صداشو ضبط کنید بریزید روی یه سی دی به ننه باباش تحویل بدین
دیگه جیکش اگه در اومد
پاسخ:
من حدس میزنم ظهرا بخاطر همین از دستش فرار میکنن اصن !
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • #نه_به_خشونت_علیه_همسایه_طبقه_پایین
    پاسخ:
    باید کمپین راه اندازی کنم !
    خدا بهت صبر بده:)
    پاسخ:
    صبر ایوب !
    این ها همش توطئه س مرگ بر آمریکا باید تذکر داده بشه .
    پاسخ:
    تکبیییر
    چی میکشی؟...خدا صبرت بده
    پاسخ:
    :) 
    نگو 
    صدای مخملی نشنیدی!
  • آقای مُرَّدَد
  • :D
    پاسخ:
    😑
    این پستت منو یاد واحد بغلیم انداخت!فکر کن اونقدررر خوند و موزیک بلند گوش داد که به بهونه اینکه برم بهش بگم اینکارو نکنه مجبور شدم شیرینی بپزم![اون موقع خیلی خجالتی بودم نمیتونستم از حق و حقوق خودم دفاع کنم].
    =)))بنده خدا صداش بد نبود اما بی موقع میخوند
    پاسخ:
    نه این صداش نابوده خدایی ! 
  • هیوا جعفری
  • حالا کاش صداشون خوب بود :( داغونن
    پاسخ:
    مخملی بکر و ناب!
    از خونه بیرون رفت ترورش کنید راحت :-))
    پاسخ:
    جالب اینجاست که چند ماهه اومدن اما من یه بار از دور دیدمش برای ترور فاصله زیادی محسوب میشد !
  • یه بنده خدا
  • هیراد هربار چی چی رو نخونده فک کنم!
    پاسخ:
    مگه من گفتم خونده ؟! :/
  • یه بنده خدا
  • اخه اول گفتی هربار چی چی
    بعدشم گفتی هیراد فک کردن اینا نربوط به یه چیز هستن!
    پاسخ:
    به چه حقی تواناییای تنوع همسایه مارو در نظر نمیگیرید آخه 
    یاد این تعریف افلاطون از سنین بلوغ افتادم که بهش میگه:شراب زدگی روان...
    پاسخ:
    جالبه
  • صبورا کرمی🦄
  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
     
    با اون که گفت صداشو ضبط کن بده به مامان باباش موافقم🤣🤣🤣🤣
    پاسخ:
    بعد یهو تشویقش میکنن بیا و درستش کن !
  • حامد سپهر
  • داری استعداد یه جوون رو نابود میکنی:)))
    پاسخ:
    اون داره اعصاب مارو نابود میکنه والا !
    نصف شبی، حتی دم صبحی میتونم بگم دیگه دو شد خخخ یه هو اینو خوندم پهن شدم !
    پاسخ:
    😂😂
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">