ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

پیشنهاد دوباره اینبار جدی تر

شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۱۸ ب.ظ

پارسال یه پیشنهاد دادم و گفتم بیاید باهم کتاب بخونیم ...

بماند که برای روزی ۵ صفحه یکی کنکور داشت یکی وقت نداشت یکی دانشگاه داشت یکی دلش نمیخواست یکی از کتاب خوشش نیومد و تهش من موندمو خودم و کتابایی که دلم میخواست بخونم و راجع بهش حرف بزنم و بنویسم 

اومدم باز بگم من دلم کتاب خوندن میخواد اگه دوست داشتید خبرم کنید تا معرفی کنم باهم بخونیم پیش هم کنار هم اندازه یه گپ زدن دوستانه از حس و تجربه یه نوشته 

چیه همتون سرتونو کردید تو گوشیاتون تهشم هیچی چیه هممون درگیر هیچ و پوچ زندگی شدیم رفتیم تو لاک خودمون 

هی هرروز دورتر دورتر 

بیاید باهم دوست باشیم حتی اندازه وصل شدن به هم اندازه نوشته های یه کتاب 


  • ۹۷/۰۸/۲۶

نظرات (۲۴)

چه کتابی ؟ 
پاسخ:
انتخاب میکنیم با یه توضیح مختصر میذارم تو وب اگر قرار شد باهم بخونیم 
پیشنهاد خوبیه ... من هستم :)
پاسخ:
:)
من هستم :)
پاسخ:
تی بلا می سر جانا :)
  • وارونا Varuna
  • من که پایه ام یادمه حتی یه گروه کتابخوانی هم زدم که چهارتا کتابخون دورهم جمع شیم ولی کلا فقط 1 نفر پایه بود !  مطلبم با عنوان کتابخوانی 
    پاسخ:
    باز خوبه تو یه نفر پایه پیدا کردی !
    موافقم:)اگه کتابای جذابی معرفی بشه عالیه
    پاسخ:
    اره سعی میکنم کتابایی که وقت براشون میذارم چیزی واسه یادگرفتن داشته باشن 
    اما خواننده کتابم موثره تو نتیجه
    معرفی کنید...
    پاسخ:
    بله 
  • یه بنده خدا
  • 👏🏻👏🏻👏🏻
    پاسخ:
    ؟!!
    من پایه‌ی کتاب خوندنم ولی سه چهار تا کتاب نصفه دارم اولویت با اوناس که تمومشون کنم :)) ینی فعلا کتاب هماهنگ نمی‌رسم بخونم
    پاسخ:
    خیلی هم عالی 
    کتاب چیز خوبیست 
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • چه خوب:)
    منم خیلییی دلم میخواد بخونم...دو ماهی میشه که با دستام کتابا رو لمس نکردم و لا به لای صفحه هاش زندگی نکردم...
    پاسخ:
    اوهوم :)
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • کار خوبیه ...
    حالا کدوم کتابها هستند؟؟؟؟

    پاسخ:
    هر بار یه کتابو معرفی میکنیم 
    یا باهم یا اینکه خودم 
    هنوز مشخص نکردیم 
    منده کنکور دارم(با ضرب گلوله مدیر وب متوقف میشود😂)
    پاسخ:
    وی در سکوت عمیق پس از شلیک فرورفت عمیق !
  • هیوا جعفری
  • عالیه منم هستم:))
    پاسخ:
    بسیار هم خوب 
    من کنکور دارم اما اگه حجم خوندن روزانه اش کم باشه منم موافقم🙂
    پاسخ:
    :) 
    اره زیاد سنگین نمیذارمش 
  • یه بنده خدا
  • تشویق کردم حرکتت رو دیگه!
    پاسخ:
    بله نه ما همه مونده بودیم برا تشویق شما دیگه گفتم تعجب و سوالمو ازین همه افتخار دادنتون جویا بشم حتما 
    جان ؟ 
    پاسخ:
    به شمالی میشه همون دروبلات به جونم :)
    امسال به خاطر کنکور عفو رهبری دارم :)))
    +فرار😂
    پاسخ:
    معاف شدی به کل!
  • کلمنتاین ‌‌
  • بستگی داره چه کتابی انتخاب کنی. اگه با کتابش اوکی باشم منم احتمالا شرکت میکنم :)
    پاسخ:
    این هم سخنی
    سلام:)
    منم هستم:))
    پاسخ:
    :) 
    چه خوب 
    منم هم هست
    پاسخ:
    :) 
    من دارم "غرور و تعصب" میخونم. اثر "جین اوستن".
    پاسخ:
    چطور کتابیه ؟ 
    مشکل اینجاست که امکان خرید کتاب ندارم.
    اگه الکترونیکیه و روزانه با صفخات کم منم هستم(مدیر لنگه ی کفش را پرتاب میکند:-D )
    پاسخ:
    نه مدیر خیلیم مهربونه 😚
    من فقط معرفیش میکنم هرکسی هرطوری دوست داره تهیه میکنه عزیزم :) 
    و اره تعداد صفحاتش کمه بسته به حجم کتاب 
    صد در صد که مهربونه!مدیری که دغدغه اش کتاب خوانی باشه حتما خیلی مهربونه:-* 
    خیلی هم عالی♥
    پاسخ:
    د آخه مدیری که دوستایی مثل شماها داره مگه میتونه مهربون نباشه :)
    کتابی در مورد عشق و عاشقی.
    البته اینی که ترجمه کرده اون رو کمی گنگ هست. ولی کم کم هر چی بیشتر میری جلو بهتر میشه.
    البته کتاب "ربه کا" اثر "دافنه دو موریه" رو پیشنهاد میدم. چاپ های قدیمش. نه سـانسور شده های الان.
    پاسخ:
    هوم 
    ممنون
    اگر ژانر کتاب رمان و داستان نباشه به نظر من میتونه جالب تر باشه با توجه به اینکه تعداد کم صفحات هم ملاک هست . تو مایه های فلسفی و روانشناسی و اینجور چیزا . کتاب های کوتاه و سبک هم هست خیلی . 
    پاسخ:
    ممنون بابت ذکر نکات
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">