ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

شهر

چهارشنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۱، ۰۷:۱۲ ب.ظ

دخترک اتتق بغلی شاهین گذاشته 

شاهین ...

سالهای تنهایی عمیق رشد من 

سالهای دلشکسته شدن های عمیقم 

دقیقا اوج هیجان و شوقم برای بودن با آدمهای دنیا 

ملودی اشنای انتظار های طولانی ملاقات های چند ساعته صبح زود انقلاب سیب زمینی پوست دار های گریل شده 

نمیدانم 

من جایی از مسیر را اشتباه نرفتم به گمانم 

اما خب تکه های شکسته دلم را جا دادم ته ته قلبم با درد 

با اشک 

با سختی 

الان با شهامت محبت میکنم 

به اندازه اقیانوس دلم 

دلتنگی ام 

اصلا همه آن پیاده رته رفتن ها روی برگ های زرد بلوار کشاورز 

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم 

آخ ایران ...

خاک غریب 

حاک غریب ناخواسته 

تو که مادر نبودی بیشتر شبیه بچه ناخواسته یک شب هم آغوشی ناخواسته تر بودی که با قرص و دوا و کتک هم نیفتاده بود و سخت رخنه کرده بود به دیواره جانمان 

من که برایت مهم نیستم نبودم هیچوقت 

ولی خب ...

قلبم 

قلبم دیگر برای چیزی نمیتپد 

میگویم چیزی چون هنوز چند تایی چند تای کمی 

اصلا چند تای کمتر از انگشتان یک دستی گوشه دلم هستند 

دیگر جای جای این شهر من را یاد گذشته تم نمی اندازد 

دیگر نه من آن دختر هژده ساله بی تجربه ام 

نه این شهر دیگر مایی برایش تعریف شده 

  • ۰۱/۰۶/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">