ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

ولی ممکنه حس کنی

يكشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۷ ب.ظ

تو حتی نمیدونی که من هر شب وقتی چشمامو میبندم حس میکنم تو گودی گردنت قایم شدم و میتونم لپمو بچسبونم به ته ریشت 

و به این فکر میکنم که هر بار که بیدار بشم تو داری کنارم نفس میکشی و این بهم حس امنیت میده 

که چون تو خوابالوتر از منی صب میتونم زودتر بیدار بشم و نگات کنم 

مژه هاتو ته ریشتو لباتو ترقوتو 

اصن همین که نفس میکشی  نفس کشیدنتو 

بعد تو اصن نمیدونی که من وقتایی که یهویی دیدمت دلم یهو ریخته از ذوق 

تااازه تو اصن نمیدونی من چقدر دوستت دارم ...

نمیدونی دلیل خنده هامی 

هستی خوبم 

امنی 

پناهی 

تو شبیه اون حس خ‌به تو قصه هایی 

شبیه دل منی مال دل منی 

من فقط ارزو میکنم دلت اروم باشه 

ارزو میکنم باشم ببینم از خنده اشکت درومده 

باشم ببینم میگی تارا و من زل میزنم تو چشاتو میگم وااای 

اصن باشم بریم غروبو نگاه کنیم تکیه بهم بهت 

سرمو بذارم رو سینت تالاپ تولوپ قلبتو بشنوم .

تنتو لمس کنم 

دستاتو بگیرم 

اصن هیچی نگم فقط نگات کنم 

هیچ کاری نکنم فقط دوستت داشته باشم .

فقط باش تا من ادامه بدم 

قوی 

مث از قبلنا تا الان که دووم آوردم 

نورم 

ستینم 

نگاهم 

تو عزیزترینمی بااینکه هیچوقت این کلمه هارو نمیخونی 

  • ۰۱/۰۵/۱۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.