ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

خود من خود خود من

سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۴۹ ب.ظ

قضیه این روزا ازین قراره که دارم سعی میکنم نسبت به حرفای بقیه درست طوری رفتار کنم که انگار زبونشونو متوجه نمیشم 

انگار که معنی اصواتی که تحت عنوان کلمه بیان میکنن رو نمیدونم 

فهمیدم این دقیقا منم که به حرفا و رفتارای اونا معنا میدم

بخاطر همین میلم به ارتباط با آدمها 

ریکشن نشون دادن به رفتار هاشون 

و مهم بودن طرز فکر و عقایدشون اصلا ذیگه برام مهم نیست 

نمیگم صفر شده اما میتونم بگم که با شیب زیادی داره به سمت صفر میل میکنه .

و خب هیچی هیچکس دیگه نمیتونه منو اونقدر که باید تکون بده 

ریکشن نشون دادن در حد طبیعی رو دارم اما خب 

دیگه بعد چند مین آنچنان به تخمم وار رفتار میکنم که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده 

میدونی این جماعت لیاقت مهر ندارن 

لیاقت محبت ندارن 

پس بذار اونی که ناز میکنه و دنبالشن خود من باشم 

بذار اونی که تقی به توقی ناز میکنه خود من باشم 

اونی که ارزش و احترام براش مهمه از قرار خود منم که خب این سالها خیلی با این احمقا راه اومد.

دیگه کافیه 

بذار اونی که قراره مث خودشون باشه خود من باشه 

  • ۰۱/۰۳/۱۰
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.