ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

دلبر ناب دلم

دوشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۵۲ ق.ظ

آقا من دیشب به این نتیجه رسیدم بدون آرایش خیلی خیلی خیلی خیلی خوشگل ترم .

واقعا آرایش به بعضیا نمیاد و خب من هم ازونجایی که تو سراسر زندگیم جزو اقلیت بودم تو هر چیزی اینجام مثتسنی نیس به هر حال 

خلاصه که همچنان حس میکنم ته ته تهش با لاک و ریمل بهترین حالت ممکنمم 

 

 

بعدشم اینکه رفتم مقایسه گوشیای هواوی و آیفونو دیدم به طرز پشم ریزونی هواوی همه جوره خفن تر بود هنوز این کصخلایی که صرفا چون میخوان پولشونو به رخ ملت بکشن آیفون میگیرن دستشونو درک نمیکنم در حالی که طرف نهایت اندازه دو تومن ازون خداتومن پولی که داده ازون گوشی کار میکشه 

یه چیز دیگه ام که حقیقتا نمیدونم چرا اینه که چرا فقط و فقط رو دوربین گوشی بعدی کار میشه 

مثلا خواسته منی که کار و شغلم عکاسی نیست و اونقدرا برام اهمیت نداره و کاربردش اونقدرا مهم نیس که بابت آپدیتش هزینه کنم و چیزی که اولویتمه بیشتر حافظه و ظرفیت باتریه و کیفیت صفحه و اینجور چیزاس انگار به چپشونه

خلاصه که بماند چقدر خودم دلم پیش این گوشی آخریش موند ولی کلی از قیمتش بابت دوربین خفنشه و خب مگه دیگه بابت هزینه ای که میکنم پیج بزنم تولید محتوا کنم که دلم نسوزه 

آما ازونجایی که من مجبورم فعلا کارای دیگه ای کنم و خب ذهن کمالگرای مریضمم اجازشو نمیده کلهم اجمعین قضیه کنکله و به تولید محتوای چرت روزمره تو همین چسه وبم اقتناع میکنم 

 

ولی خب بگم که به وجد اومدم این همه پیشرفت کمپانی ای که الان سالهاست دارم ازش استفاده میکنم و راضی ام رو دیدم 

 

میخرمت دلبر بذار برم سر کار :) 

 

  • ۰۱/۰۲/۱۲
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.