ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

 

 

  • ۹۹/۱۱/۳۰

نظرات (۶)

کچاااا برییی اونییییT0T????

پاسخ:
برم ازین دیار غربت فرزندم 

آهنگ قشنگیه برای لحظه رفتن 

پاسخ:
اوم

ینی چی؟

دیار غربت کجاست؟؟

 

از بیان که اونی نریااا/T0T\!

پاسخ:
دل آدما 
نه هستم تا نفس باشه 

خوبه اونی^^ ایشالا سالم و سلامت برسی^^

 

خداروشکر^^

پاسخ:
مرسی عزیزدل من 
توهم همینطور 

خب...

اگه خواستی بری یه زنگ بهم بزن
میخوام مرگ رو ببینم
ازش گله دارم.

من منتظرشم 

ولی اون عوضی نیومده.

 

پاسخ:
شمارتو ندارم زنگ بزنم 

کامنتات که بسته س...تو و دوست صمیمی من توی یه روز دنیا اومدین...دو اردیبهشت...و البته توی این جمع دختردایی همسرم هم هست که خیلی گل و مهربونه...

تولدت مبارک گل دختر اردیبهشتی....تقریبا یه ده سالی تفاوت سنی داریم...امروز برات مینویسم که ده سال دیگه همین روز چک کنی و احساساتت رو بخونی... و تفاوت نگاهت رو ببینی...

برات بهترینا رو آرزو میکنم توی دهه بیست زندگیت...چون واقعا خاطراتی داره که هرگز برنمیگردن...نمیگم دهه سی زندگی قراره خیلی متفاوت باشه...ولی شور و هیجان هاش متفاوت هست...خیلی متفاوت تر از قبل...

پاسخ:
کامنتا بازه فقط خصوصیه 
دایی خودم مامان دوستم و یکی از دوستام هم دوم اردیبهشتن :))
ممنونم ازت مهربون ترین و خوش قلب ترین و خوشگل ترین مه سوی دنیا 
امسال ارزو کردم صبور تر باشم و ساکت تر تا ارامش بیشتری ته قلبم نگه دارم برا روزای آینده خواستم لحظه لحظه رو زندگی کنم خواستم دلتنگ ساده ترین چیزا بشم وقتی گذشت
نمیدونی چقققققدر خوشحال شدم از نوشتت 
نمیدونی چقدر برام باارزشه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">