ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

چند تا چیز

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۰۴ ب.ظ

امروز یه پسره ۲۲ ساله ارتروسکوپی داشتیم صداش زدم بریم اتاق عمل لباس عملشو برعکس پوشیده بود 

بعد بهش گفتم لباس زیر نداری با شک گفت نه ! گفتم مطمئنی گفت منظورت از لباس زیر چیه میگم شورت دیگه شورت 

بعد تو اسانسور بهم میگه من یه امپولم نزده بودم تا حالا یهو اینجوری شد 

بعد اینا همه از اتاق عمل اومده رفتم تحویلش بگیرم به همکارم میگم استقلال یه گل زد یهو برگشت گفت اه شانس 

بعد بخاطر داروی بیهوشی میلرزید و در حالی که میلرزید میگفت اینستامو بده چک کنم 

من سر هر کدوم ازینا فقط خداروشکر میکردم ماسک هست که خنده های منو نبینه 

تهشم برگشت گفت من ارتشیم ستوانم دو تا ستاره ام دارم 

من به کل نظرم راجب ارتشیا عوض شد

بعد ازونور یه عمل رینو داشتیم مریضو که میخواستم ببرم پسره بغلش کرد لبشو بوس کرد تو آسانسور 

بعد که اومد براش گل رز قرمز خریده بود و شکلات 

برای بخش ما و بخش بالا هم شکلات برد 

تهشم یه بسته مسواک و دستمال مرطوب داد گفت مال شرکت خودمونه 

بعد من سرم مریضشو زدم هدنرسمون گفت الهی که خدا همچین یاری نسیبت کنه منم بلند گفتم امییین 😂

فرداام قراره یه تغییر خفنناک بکنم که به هیشکی نگفتم حتی مامانم اینا 

خلاصه که میانترم شفاهی قلبم هیچی نخوندم 

ولی ذوق تغییرمو دارم به شدت 

  • ۹۹/۱۰/۲۲

نظرات (۷)

  • 𝒯𝐼𝐹𝐼 𝒜𝑅𝑀𝒴
  • جررررررررررررررررررررررررر

     

     

    ارتروسکوپی

     

     

    ینی چی؟جرررررررررررررر

    پاسخ:
    یه عمل جراحی مربوط به مفصل زانوش بود 
  • سیروان REGA
  • شما پرستار هستین
    پاسخ:
    بله 
  • Sŧεℓℓą =]
  • چه آدمای عجیبی @-@

     

    امیدوارم موفق باشی ((=

    پاسخ:
    مرسی عزیزدلم 
  • حامد سپهر
  • حتما موهاتو کوتاه میکنی:)

    پاسخ:
    هایلایت 

    😂😂😂

    پاسخ:
    😂
  • Amir chaqamirza
  • سلام سلام سلام

    چه ماجرای ،قشنگی... :)

    پاسخ:
    سلام بله :) 
  • سیروان REGA
  • چرا من نمیتونم پاسخی که دادین رو ببینم؟
    پاسخ:
    فونت مشکل داره 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">