ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

چالش طور : دلخوشی اولم :)

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۶ ق.ظ

میخوام برای خودم دلخوشی راه بندازم و کلا هرروز یه دلخوشی کوچیکم که شده بنویسم و بابت داشتنش خوشحال باشم 

 

من بالاخره اومدم زیر ۶۵ کیلو :) 

دارم به حالت نرمالم برمیگردم

و این خیلی حس خوبی داد 

  • ۹۹/۰۷/۲۶

نظرات (۸)

من نمت وزنمو کم کنم

پاسخ:
نمت؟

نمیتونم 😂😂

پاسخ:
😂😂😂

چه خوب

امیدوارم دلخوشی‌هات روز به روز بیش‌تر هم بشه

پاسخ:
ممنونم :) 
  • لحظه نویس
  • میخواد بگه نمیتونم وزنمو کم کنم!!...

     

    من بلعکس نمیتونم وزنمو اضاف کنم!:))

    پاسخ:
    😂
    پسرا چرا همشون از کمبود وزن رنج میبرن اینجوری ما ناخودآگاه تپلی بنطر میایم !!

    منم نیز به وزن دلخواهم نزدیک میشم!:)

    پاسخ:
    خوشالم براااات ؛))

    من سه ماه میخوام رژیم بگیرم نمیشه که هیچ بیشترم میخورم

    پاسخ:
    بهترین راه حل اینه اون چیزایی که کالری بالا دارن اصلا تو خونه وجود نداشته باشن!
  • لحظه نویس
  • آخه بعضی از پسرها از بس مشغول کار و تلاشند که زیاد نمیتونن به خورد و خوراکشون برسند...  برای همین بعد ازدواج خوراکشون خوب میشه و وزنشون میره بالا :))

    پاسخ:
    نه بابا هرچی میخورن همش دفع میشه! 
    ازدواج بهشون میسازه قشنگ 😂
  • حامد سپهر
  • توی عکس بیشتر بهت میخوره:)

    پاسخ:
    خطای دیده 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">