ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

جرات حقیقت !!

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۳۲ ب.ظ

من همیشه تو جرات حقیقتا جراتو انتخاب میکنم 

میخوام ریسک کنم !!

هرکی فالور ۶۰۰ ام وبم باشه میرم ازش لب میگیرم 😂

 

 

 

  • ۹۹/۰۷/۲۶

نظرات (۱۴)

یاخداااا😂

پاسخ:
😂😂
  • لحظه نویس
  • :)) 

    خوشا بحالش

    پاسخ:
    😅

    اینجا مجازیه که پس چه ریسکی؟  =))))))))

    پاسخ:
    حقیقیش میکنیم! 

    برای 599 نفری که فالوت می کنن پست میذاری که قراره اون یه نفری که فالوت نمی کنه رو ببوسی. واقعا بی رحمانه است. 

    پاسخ:
    واقعا قانع کننده بود حرفت! 
    میام پیشونی تک تک شمارم میبوسم 😂

    😂😂

    پاسخ:
    😂
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • مجازی چجوری لب میگیری؟ 😹

    پاسخ:
    حقیقیش میکنیم قضیه رو ! 😂

    وای شت به شخصه نمیتونم صبر کنم😂😂

    پاسخ:
    😂😂

  • دایی مشتی
  • اوه خدای من 

    این نامعقول ترین جرات،حقیقتی نبود که شنیدم اما جالب ترین چیزی بود که در دوازده ساعت گذشته مطالعه کردم.

    پاسخ:
    جالب ترین چیز قبل این دوازده ساعت چی بود ؟ 
  • لوک‍!∞ ツ꪿
  • کی شد حالا  /: ؟

    پاسخ:
    اولش که یکی از بچه ها اومد فداکاری کرد برا اینکه کسیو نبوسم فالو کرد ! 
    بعد یکی از دوستام آنفالو کرد باز فالو کرد که ۶۰۰امی باشه 😂
    یکی از خاموشا روشن شد!!
    چند نفر دیگه ام بعدش فالو کردن که به دلیل اینکه طرف مقابل اصلا نباید ازین پست آگاهی میداشت و فالو میکرد و این موضوع مشخص نیست فعلا اتفاقی نیفتاده :) 
  • هیـ ‌‌‌ـچ
  • جنسیتش مهم نیست؟ هر چی بود؟ :))

    پاسخ:
    دیگه ریسک جراتش دقیقا بخاطر همینه که مشخص نیست چه اتفاقی ممکنه بیفته 😁
  • لوک‍!∞ ツ꪿
  • |:

    با کمال احترام متوجه نشدم /:

    پاسخ:
    آدرس پرسیدم گفت نه ممنون:) 
  • لوک‍!∞ ツ꪿
  • همچنان نگرفتم قضیه رو.. |:

    پاسخ:
    کاش میشد ویس فرستاد :) 
    ببین اولین نفری که فالو کرد بعد خوندن پستم خب بعد خوندن پستم میدونست قضیه از چه قراره 
    من خواستم بدونم کجاست گفت نه ممنون چون که کسیو نبوسی نفر ۶۰۰ام شدم 

  • لوک‍!∞ ツ꪿
  • عره.. کاش.. صداتم میخوره ارامش بخش باشه..

    عاو گرفتم 😂😐️

    پاسخ:
    اتفاقا داشتم به این فکر میکردم یه پست بذارم بچه ها ازم سوال بپرسن با ویس جواب بدم 
    یا یه قسمت از کتاب مورد علاقمو ویس بگیرم :) 
  • لوک‍!∞ ツ꪿
  • عا.. فکر خیلی خوبیه.. ^-^

    پاسخ:
    :) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">