ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

قضیه دست به دست هم دهیم به مهره

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۲۱ ق.ظ

اگر کتاب دارید یا اگر میتونید تو قسمت آموزش و مشاوره همکاری کنید حتما بهم خبر بدید 

و لطفا توی وبلاگ و اینستا و کانال و کلا هر شبکه اجتماعی که دارید به اشتراک بذارید 

واقعا یه دونه کتابم ممکنه نیاز یه نفر باشه 

ممنونم ازتون خیلی خیلی :) 

 

  • ۹۹/۰۷/۲۵

نظرات (۷)

کتابای کنکور لیسانس رو انقدر خوب خونده بودم، بعدشم همون سال 85 بعد جواب قبولی کنکور اهدا کردم کتابخونه مدرسمون.

ولی در مورد کتابای کنکور مقاطع بالاتر یک توصیه دارم: به هیچ وجه کتب کنکور مقطع ارشد رو اهدا نکنید. تا بیست سال بعد هم بهشون نیاز پیدا میکنید (من جمله کنکور دکترا، آزمونهای استخدامی و ....)

بعضیاشو داده بودم به دوستام و سر آزمون استخدامیها اشکم درومد که چرا این کتاب الان نیست من مرورش کنم و مجبورم از اول بخونم کل درس رو.

در مورد آموزش: من یک کانالِ رایگان زدم از پارسال، دروس دبیرستان (ریاضی فیزیک شیمی هندسه و ...). فعلا سال دهمش رو پارسال تکمیل کردم. ترکیبی از وویس و عکس مسئله هستش.

پاسخ:
نه این کتابای دبیرستانیه 
چه خوب آدرس کانالتونو حتما بهم بدید

کاش یکم از جزئیاتش هم میگفتین :)) که کتابایی که داده میشه چطور به دست کسایی که نیاز دارن میرسه و خلاصه این چیزایی که آدمو مطمئن کنه.

+ من که خودم امسسال کنکوریم و نیازمند به کتابام :))) ولی لینک پست رو توی وبلاگم گذاشتم.

پاسخ:
ممنونم ازت که به اشتراک گذاشتی 
کتاب ها میرن سیستان بلوچستان 
آدرس و کد پستی به بچه ها داده میشه 

چقدر خوب. ممنون که جواب دادین :)

پاسخ:
خواهش عزیزدلم 

اگه تصمیم نگرفتم که پشت کنکور بمونم،

هم کتابهای درسی و هم کمک درسی مو می تونم بهتون یا بهشون بدم!

البته کتابهای دوستام هست.هم از رشته ی انسانی و هم ریاضی.شاید از تجربی هم بتونم جور کنم.چیکار باید بکنم دقیقا؟

پاسخ:
هیچی بهم اطلاع بده 
آدرس و کدپستی رو بهت میدم مستقیم میفرستی برای بچه هایی که لازم دارن :) 
و خوبیش اینه تو کتابخونه هست و همه میتونن استفاده بکنن تا مدتها 
و سیستان بلوچستان فرستاده میشه 

کتاب های نظام قدیم فکر نکنم بدرد بخوره ؟!!

میخوره ؟

پاسخ:
نه دیگه بچه ها همه جدیدن 

تو حالا آدرس و کدپستی رو بده,ببینم چیکار میتونم بکنم.

پاسخ:
فرستادم تلگرامت عزیزم 

کاش برای این حرکت خوبت یه پیجی چیزی میزدی. منم توی پیج اینستای کاریم اطلاع رسانی می‌کنم.

 

 

پاسخ:
ممنونم عزیزدلم 
بچه ها پیج دارن تو اینستا 
Chatre_hemayatie_danesh

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">