ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

روزمرگی.

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۲۷ ب.ظ

امروز یه خانومی یه خانوم دیگه رو آورده بود که پلاتین دستشو دربیاره

پرونده رو که میخواستم بهش بدم ببره پذیرش گفتم نسبتت با بیمار چیه گفت هووشم!! نوشت انگشتم زد! این قسمت پشم ریزون ماجرا!!

یه خانومی هم بود اومده بود لابیاپلاستی انجام بده اصرار داشت کسی نفهمه حتی همسرش ( جالبه همسرش رضایت نامه رو امضا کرده بود ینی حتی نمیدونست چیو امضا کرده !) یهو میبینم همراه مریض تخت بغلیش بلند میگه پس میخوای شوهرتو سورپرایز کنی !! خیلی دلم میخواست بگم نه عزیزم خیلی دنبال گه خور زندگیش بود که خدارو شکر تورو پیدا کرد

اما

یه دختره ۲۱ ساله داشتیم بخاطر یه ضایعه تو قسمت لابیاش که با یه عمل ساده اوکی میشد نامزدش پسش زده بود و گفته بود نمیخوادش تا سوم راهنمایی بیشتر درس نخونده بود و خونشون تو روستا بود چقدر دلم میخواست برم بهش بگم خدا خیلی دوستت داشته که نذاشته با یه همچین موجودی بری زیر یه سقف اگه نه سال دیگه دقیقا اون دختر ۲۲ ساله دو تخت اونطرف ترت بودی که بخاطر زایمان طبیعی اشتباه ، سه تا عمل سنگین داشت و از درد زیاد پتدین می گرفت و معلوم نبود عملاش نتیجه بدن یا نه 

دلم میخواست بهش بگم بشین درستو بخون و نذار اینطوری باهات رفتار کنن 

خیلی وقتا این بلاهایی که سر ما دخترا میاد بخاطر عدم آگاهیمونه چون میخوان ما توسری خور بمونیم و بهترین راهکار اینه یکی باور داشته باشه حق ارزش و احترام و محبت رو نداره 

  • ۹۹/۰۷/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">