ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

ریچ کید

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۱۵ ب.ظ

امروز به عنوان حسن ختام خریدهای چند سال ایندم چند تا لاک خریدم 

منی که حالم با خرید خوب میشد با این قیمتا دیگه بخوامم دلم نمیاد هزینه اضافی بذارم رو دست خونوادم

دیگه هرچی دارم باید سفت بچسبم 

دیگه خیلی عددا و رقما خاطره شد 

ازینجا به بعد که دلار بیستو شیش هزار تومنم رد کرد فقط باید برا زنده موندن زندگی کرد 

اره منی که تا حالا هزار تومنم خودم خرج خودمو ندادم دارم فشار این هزینه هارو حس میکنم 

فقط آهوافسوس به حال اونایی که ملیون ملیون هزینه داروهاشونه و خرج بیمارستانشونو هزار تا دردو مرض دیگه که درمونش چیزی جز پول نیست 

حالا هی دم از چرتو پرت پول خوشبختی نمیاره بزنید ببینم به کجا میرسید 

اتفاقا پول همه چی میاره همه چی 

چون تو وقتی تو کف قضیه موندی چیزایی مث عشق و محبت برات هیچ معنایی نداره 

راستی نرخ دندونپزشکی دستتون هست ؟

فقط اینکه متاسفم برای همه چی 

همه چی 

همه چی

 

  • ۹۹/۰۶/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">