ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

ممنون میشم اگر که

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۱۷ ق.ظ

بهم بهترین کتابایی که خوندین معرفی کنید لطفا :)

  • ۹۸/۰۸/۲۹

نظرات (۲۳)

برادران کارامازوف

در باب حکمت زندگی

۱۹۸۴

 

پاسخ:
مرسی عزیزدلم :)
  • پوریا قلعه
  • من مانگا و مانهوا میخونم

    البته یادش بخیر وقتی سایتا باز بودن :))

    پاسخ:
    الان اپ های داخلی همه بازن ازونا استفاده کن

    راز ( راندا برن )

    وحشی ( شرل استرید ) :)

    پاسخ:
    میسی دلبرک:)
  • پوریا قلعه
  • نه بابا من تو سایت انیم ورلد میخونم

    که قبل از این جریان هم فیلتر بود

    پاسخ:
    من تجربه خوبی از اپ ها داشتم 

    زوربای یونانی

    شور زندگی

    جنایات و مکافات

     

    پاسخ:
    مرسی عزیز دلم 

    من جدیدا این کتاب ها رو خوندم و دوسش داشتم....داستانی پیش میره و 4 کتاب هست از النا فرانته که از کودکی تا پیری دو تا دوست رو روایت میکنه و کتاب اولش سریالش رو هم ساختن....هنوز بقیه کتابا سریال نشدن....

    کتاب اول: دوست نابغه من...

    کتاب دوم: داستان یک نام جدید

    کتاب سوم: آن ها که می روند و آن ها که میمانند

    کتاب چهارمش رو هنوز نخوندم البته

    کتاب خوب دیگه؟!!!! سمفونی مردگان...زندگی در پیش رو(رومن گاری)...قلعه حیوانات(جورج اورول)... کیمیاگر (پائولو کوئیلو)..ناتور دشت....ماجرای عجیب سگی در شب....

    بازم خواستی بعد بهت معرفی میکنم...

    پاسخ:
    من از معرفی سیر نمیشم هر موقع دلت خواست بیا معرفی کن :) 
    عزیزدلم ...
    مرسی وقت گذاشتی

    چیزی که بدرد شما بخوره

    رمان ده جلدی پندراگون

    جز فوق العاده ترین هام بود

    پاسخ:
    میسی

    بیوتن

    صدسال تنهایی

    سیاه بازی

    خیلیاشون الان تو ذهنم نیستن

    پاسخ:
    ذهنتو مجبور به یاری کن :))
  • بهراد ایکس
  • نیایش چرنوبیل اثر سوتلانا الکستاندرونا الکسیویچ

    انسان خردمند یووال نوح حراری

    تفکر زائد محمد جعفر مصفا

    پاسخ:
    ممنونم :) 
  • معلوم الحال
  • آخرین سخنرانی - رندی پاش (پوش)

    پاسخ:
    سپاس

    کنستانسیا از فوئنتس ، اخیرا خوندم. جیبی و خیلی جذاب و سورئال

    تصرف عدوانی 

    جنگجوی عشق 

    تولستوی و مبل بنفش

    مجموعه داستان های آنا گاوالدا رو هم من دوست داشتم. کاش کسی جایی منتظرم بود. باحاله‌. خنده و گریه باهم

    این ها رو این یکی دو ساله خوندم و خیلی دوست داشتم

    کتاب خیلی جادویی مورد علاقه مم : مرشد و مارگریتا

    مجموعه داستان خیلی مورد علاقه مم : ترجمان دردها . عالیه

    پاسخ:
    مرسی عزیزم :) 

    زیاد اهل کتاب خوندن نیستم.. یا بهتره بگم کتابهایی که خوندم حتی اسمشونو یادم نیست.  اما اینو میدونم که حس و تاثیر مطالبی که خوندم بروی کیفیت زندگیم و مدل زندگیم تاثیر داشته و همچنان عین نوعی ویتامین یا آپشن یه جور آمادگی ذهنی برام بوجود اومده که گاهی حتی ناخود آگاه به موقع مناسبش ازشون بهره میبرم. 

    پاسخ:
    صحیح 

    اخیرا کتاب بی پناه

    پاسخ:
    سپاس

    جزء از کل(استیو تولتز)

    دوستش داشتم(آنا گاوالدا)

    مردی به نام اوه

    النور و پارک

    دختر پرتقالی(یوستین گردر)

    دروغگویی روی مبل(آروین د یالوم) 

    وقتی که نیچه گریست(آروین د یالوم)

    سلوک(محمود دولت آبادی)

    اولین تپش های عاشقانه ی قلبم

    صد سال تنهایی

    عادت میکنیم (زویا پیرزاد)

     

    پاسخ:
    مرسی عزیزدلم :) 
  • رهایی بخش
  • صوتی کیمیاگر با صدای نامجو

    جواب های کوتاه به پرسش های بزرگ هاوکینگ

    ژه ( ابله محله) بوبن

    فرسودگی بوبن

     

    پاسخ:
    میشی
  • مُسـافِــــ ـری ا‌ز دِیـــارِ بِـــــی کَسِیــ
  • من بهت کتاب اثرمرکب از دارن هاردی 

    و ملت عشق رو پیشنهاد میدم

    خیلی خوبن 

    پاسخ:
    میشی

    اولین کتابی که بعد از دیدن این پست به ذهنم رسید کتاب( سه شنبه ها با موری)ه...جز اون دسته از کتاباس که وقتی ناامید میشم می خونمش.

    پاسخ:
    خیلی نیت کردم بیخونمش

    ترجیح میدم نویسنده ی محبوبمو بگم؛ نادر ابراهیمی ِ جااااان

    پاسخ:
    جانااا

    جز از کل خیلی خوبه...

    پاسخ:
    چشم 
  • رهام گرامی ها
  • بین کتابایی که تاحالا خوندم بهترینش عربی پایه دهم بوده :/ خداییش خیلی آسونه ://

    پاسخ:
    حالم از عربی بهم میخورد با اینکه بد نبود درصدام 

    انه شرلی

    مردی به نام اوه

    سشنبه ها باموری

    پاسخ:
    مرسی مرسی 
  • صدرا ارجمند
  • اثر مرکب (دارن هاردی)

    وقتی نیچه گریست (اروین یالوم)

    ارتباط بدون خشونت، زبان زندگی (مارشال روزنبرگ)

    نیمه‌ی تاریک وجود (دبی فورد)

     

    کتاب زیاده :)) تو چه زمینه‌ای میخوای؟

    پاسخ:
    من معمولا فمنیسم
    اجتماعی دوست دارم 
    معمولا دسته ادبیات جدی 

    کتابِ خوب که خیلی زیاده. و اصولا بیشترِ آدما بهترین کتابها رو برای معرفی دارن، معرفی کردنِ یه دونه به عنوانِ بهترینْ سخته. 

    ولی با این اوصاف بنده کتابِ "ریشه های آسمان" از رومن گاری رو معرفی میکنم. خیلی از کتابای دیگه ای که به عنوانِ بهترین مدِ نظرم هستن معروفن و از جانب بقیه معرفی میشن، ولی ریشه های آسمان اونقد معروف نیست و این دلیلیه برای معرفیش.

    پاسخ:
    ممنونم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">