ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

بیشتر از همه

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۳۵ ب.ظ

بیشتر از همه الان دلتنگ چی ای؟ 

  • ۹۸/۰۸/۱۴

نظرات (۱۷)

بیشتر از همه الان میترسم....

دلمم برای مامانم تنگ شده...

پاسخ:
عزیزدلم ...
از چی اخه ؟ 
آخ منم ...

خودم

پاسخ:
کدوم ویژگیای خودت ؟ 

تو هم از مامانت دوری مگه؟پس بیا باهم گریه کنیم🙁

ترس از اینده.....یه مدت طولانی این ترس رو انداخته بودم دور ودلی الان بااز اومده سراغم....اخرش اگه یه روزی من مردم،بدون تقصیر استرسِ وامونده بوده.😑

پاسخ:
اره من سه ماهه مامانمو ندیدم :(
اره حس میکنم همه چی مبهم و نامشخصه ه‍یچ اطمینانی به هیچی ندارم 

دل تنگ نیستم راستش رو بخواید. خیلی چیز هست که میتونم دلتنگشون باشم ولی نیستم. نمیدونم باید باشم یا نه.

پاسخ:
دلتنگی گاهی دلگیرکننده ام ه‍ست ؤلی شاید آدمو زنده نگه میداره برا ادامه 

دلتنگ هیچی:))) از وضعیت الانم خیلی راضی ام

پاسخ:
برا بهتر شدنش بیشةر تلاش کن قطعا لیاقت بهترازینارو داری
  • ناشناسِ پُر حرف!
  • دلتنگ دوست دبیرستانمم که کلی باهاشون راحت و خوش بودم اخه میدونید ۵ شنبه عقدش...

    پاسخ:
    آخی ...
    خوشبخت باشه 

    برای وقتی که می‌دونستم تو سرم چی داره می‌گذره.

    پاسخ:
    اره اینو الانا خیلی تجربه میکنم 

    دلم برای هیچ چی تنگ نیست !

    پاسخ:
    یه کوچولو بیشتر که نگاه کنی آدما و لحظه هایی پیدا میشه عزیزدلم...
  • مسافریـ از دیـار بی کسی. رویــا
  • پسر عمم 

    پاسخ:
    سلامت باشه 

    داداشم

    پاسخ:
    خدا نگهش داره 

    دلتنگ  اون همه شکلات نانی هایی که تو بچگیم بی دقدقه  قایمکی میخوردم خخخخ بهتره بگم دلتنگ خاطرات بچگیم(:

    پاسخ:
    من از بچگیام دلتنگ برفم 

    چی یا کی؟!!!

    پاسخ:
    همه موارد :)

    عاام دلتنگ یه حس خوب!

    پاسخ:
    من دلم بی دغدغه بودن میخواد 

    روزهای رفته:( 

    و البته بابام

    پاسخ:
    الانتو بهتر و قشنگ تر بساز 
    سلامت باشن

    واسه یه سری لحظات فراموش نشدنی..   واسه یه حس آشنا از یه آدم غریبه.. 

    پاسخ:
    هوم آرامش بخشه

    دلتنگ مجردی هام

    پاسخ:
    الهی...
    با دوستای اون زمانت دورهمی بذار
  • بانوی عاشق
  • دلتنگ دورهمی های خانوادگی که قبلا تو بچگی زیاد داشتیم

    حداقل هرچند وقت یبار همه ی خانواده ی مادری رو میدیدم

    پاسخ:
    اره الان همه مشغول زندگی خودشونن بیشتر 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">