ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

حجم بزرگی از حس بد توی دلم

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۳۹ ق.ظ

بودن توی این شرایط اذیتم میکنه 

بودن بین این ادما 

بودن بین این همه حس بد 

دلم میخواد نبینمشون دیگه 

  • ۹۸/۰۸/۰۸

نظرات (۵)

  • نیکان نیک منش
  • دنیا و آدمای توش رو نمیتونی عوض کنی یا تغییر بدی یا باهاشون مبارزه کنی...

    اما میتونی نگاهت رو به دنیا و آدما تغییر بدی...

    هر چقدر در پیله بد بینی ادامه بدی، حجم این پیله گسترده تر و وزنش،سنگین تر خواهد شد...

    پاسخ:
    خیلی سعی کردم کینه ای ازشون تو دلم نمونه ولی اونقدر باهام بد رفتار کردن که بخوامم نمیتونم 

    شاید نادیده گرفتن جوابشه...

    یا اینک ی چیزی درون تو غلطه!!

    مثل اینک چرا مردم اکثر اواقت باعث عصبانیتت میشن...

    خب این چیزیه ک من حس میکنم.

    حس میکنم اونا...

    احمقن؟!

    یا اینک نمیخوان ک فک کنن.

    نمیدونم.

    پاسخ:
    من منکر حساسیت خودم و انتظار داشتنم نمیشم ولی در عن بودن اطرافیان حالا چه دور چه نزدیکش شکی ندارم 
  • ناشناسِ پُر حرف!
  • عکس کنار وب عکسی از خودته؟

    پاسخ:
    اوهوم :)
  • ناشناسِ پُر حرف!
  • کیفت جاذابه! (:

    پاسخ:
    الهی :) 
    قابلتو نداره عزیزم 
    از یه پیج تو اینستا سفارش دادم خواستی بگو آیدیشو بهت بدم 
  • ناشناسِ پُر حرف!
  • ممنون میشم ایدیش بهم بدی :)

    پاسخ:
    hds.g
    خواهش عزیزم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">