ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

دلیل بگویید

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹ ق.ظ

چرا هنوز دنبالم میکنید ؟ 

  • ۹۸/۰۷/۰۳

نظرات (۱۷)

  • مهدی ­­­­
  • دلیل نمیخواد.

    وبلاگ خوندن حس خوبی داره. حرفای خیلی فیلتر نشده و معمولا آماتور برای من جذابیت بیشتری دارن. برای همین وبلاگ ها رو میخونم

    پاسخ:
    نه من وبلاگ خونی رو نگفتم 
    خودم رو به شخصه پرسیدم 
  • هیوا جعفری
  • چون خودت و وبلاگتو دوست داریم

    پاسخ:
    چراش برام مهمه خب :)

    چون دوستیم اینجا! :)

    پاسخ:
    عزیزم :)
  • ناشناسِ پُر حرف!
  • منتظریم بنویسی :)

     

    پاسخ:
    :)
    نوشتیدم

    که بخونیمت، چون خوندنت رو دوست داریم.

    پاسخ:
    الهی قربونت برم :)

    خب چون دوس دارن:|

     

    +باکس دنبال کردنتو نیافتم که..

    پاسخ:
    :) فراتر از دوست داشتن کنجکاو بودم 
    اره برش داشتم باید زحمت نوشتن ادرسو بکشی

    یک اینه یه سری نوشته های مینوسی که من خوشم میاد  . 

    دو حدس میزنم هم سن سال ما هستی  . 

    سوم  این که دلیل خاصی نداره نوشته های که از نظر من خوب باشن دنبال میشن . 

    پاسخ:
    یک بگو کجاهای نوشته هام :)
    دو چند سالته؟
    سه قانع کننده بود :))

    خودتی

    دوست دارم بخونمت

    پاسخ:
    فدای تو :)
  • دُچـــار ..
  • پستات خوبه حوصله سر بر نیس

    پاسخ:
    :)
    زندگیمه ولی گاهی توش خؤدم ممکنه حوصلم سر بره 
  • محمد جواد
  • خب شما دلیل بگویید چرا مرا دنبال می‌کنید؟

    پاسخ:
    حس نوشته هاتون

    آموزش آشپزی در هلوکوک!

    holoocook.blog.ir

     

    خوشحال میشیم مارو دنبال کنید!

    پاسخ:
    بله بله

    چرا دنبالت نکنیم؟

    پاسخ:
    ه‍ر دلیلی میتونه داشته باشه 

    منتظریم یه پست خوب بنویسی

    پاسخ:
    الهی قوربونت چش چش
  • اشکان ارشادی
  • من یکی به همه‌ی وب ها سر میزنم ، مطلب میخوانم. خوشحال میشم حتی بچه‌هایی که لینک دنبال رو برداشتند بگذارند و متقابل حمایت کنند. 

    پاسخ:
    جآلبه 

    آموزش آشپزی در هلوکوک! منتظر حضور شما هستیم ...

    پاسخ:
    به به 
  • فرهاد وظیفه نژاد ‌‌
  • آخرین باری که اومدم هیچی نبود و جواب سوالمم که چرا همه چی پاک شده رو ندادی!...

    پاسخ:
    احتمالا فراموش کردم 
    گاهی همه چی رو برمیدآرم نمیدونم چرا
  • اشکان ارشادی
  • پیرو آن کامنت بالایی ام. من به بچه‌ها برای گرفتن آمار بیشتر و دلگرمی ، دنبالشان میکنم و هرچند وقت یکبار به آنان سر میزنم. 

    خوب در لیست متقابل باشید بهتر سرمیزنم. من حتی وب های خوب را بصورت پستی ثابت میگذارم تا باعث ارتقای وبشان شود ، البته وبها باید مطابق قانون ج. ا. ایران باشند و چون با نیت خیر انجام میدهم ، مختارم تا هروقت شد آنرا بردارم. ولی حداقل شش ماه تا یکسال و یا شایدم بیشتر! 

    به هرحال دنبال متقابل باشد بهترست. چندتا از بچه‌ها این دنبال کردن را چقدر بزرگ کرده‌اند و با لحنی تند جواب میدهند. 

    اگر خودمان یاور هم نباشیم پس چه کسی ؟ 

    حتما غربیه هایی که حتما با روی خوش و در باغ سبز می آیند ولی بدبخت میکنند. 

    اگر دنبال کردی ممنون ، چون وقت نشد همه را چک و بررسی کنم.

    پاسخ:
    بله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">