ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

نگاه

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۴ ق.ظ

تو این مدتی که گذشت فهمیدم آدما راحت تر از اونی که فکرشو میکردم پشتمو خالی میکنن راحت قضاوت میکنن راحت محکوم میکنن و راحت تر از اون طلبکارن و انتظار دارن حالا دیگه اما میدونم سکوتم از خریتم نیست فقط حرفم نمیاد وقتی این رفتار هارو میبینم آدمها خودخواه ترین و منفعت طلب ترین موجوداتین که ممکن بود به وجود بیاد و اومد اره دلم پره از همه میدونم کم کم بارکردم که برم میدونم دیگه نمیخوام حتی بگم که میرم میدونم به خودشونم بیان نمیفهمن تارایی بوده میدونم که نبودنم فرقی با بودنم نداره براشون 

من ازین اتفاقا فقط درس گرفتم فهمیدم پشتم که خالی بشه منو خودم منمو محکم وایسادن خودم نمیگم سخت نیست چرا خیلی سخته آدمایی که با رشته زمان بیشتر و بیشتر بهشون وصل شدی یهو بذارنتو برن چقدر سخته اما خب رسم روزگاره باید ادامه بدم میدم اما این بار جدی تر این بار حواسمو بیشتر جمع میکنم وقتی اعتمادم به همه چیو و همه کس از دست رفت ...

  • ۹۸/۰۵/۰۳

نظرات (۹)

  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • سلام
    اکثر آدمها همینن
    خیلی راحت قضاوت میکنند 
    چه از روی ظاهر و چه از روی کلماتی که ممکنه هزاران معنی داشته باشه :)

    اما همه آدمها هم عین هم نیستند :)
    پاسخ:
    اما اکثریت شکل مختلفی از یک ویژگی مشترک رو به خوبی نمایان میکنن
    مردم معمولا به یه سردرد خودشون بیشتر اهمیت میدن تا مرگ تو و این متاسفانه خصلت بشر ه
    نمیشه به عنوان تکیه گاه به کسی امید بست
    چاره ش قوی تر شدنه
    پاسخ:
    اهم
    تو قوی هستی و میتونی....دستاتو به زانوت بزن و بلند شو و فقط به خودت تکیه کن که تکیه کردن به هر فرد دیگری و وابستگی پیدا کردن باعث میشه یه روزی زمین بخوری....تنها خودتی که پشت خودتو خالی نمیکنی و این تلخ ترین درسی هست که همه مون توی زندگی میگیریم
    پاسخ:
    اره درس تلخ نه اما بزرگیه 
    شاید چون با تجربه کردنش عمیقا حس میشه 
  • mohammad.j n.safavi
  • منم تو این مدت فهمیدم
    نباید هیچوقت منتظر هیچکس بود,نباید به هیچ انسانی امید بست کسی برای ما کاری نمیکنه

    خوبه که زود فهمیدید:)


    + من هیچ وقت شمارو نتونستم بشناسم:)فکر کنم اولین باری که اومدم وبتون حداقل یه سال پیش بوده,ولی هیچی ازتون نمیدونم:)
    پاسخ:
    خیلیم زود نبود به قیمت خیلی تغییرا برام تموم شد دونستنش
    بله سوالی چیزی بود هستم 
    تارا میخوای بری؟:((
    ولشون کن اونایی که پشتتو خالی کردن من خودم مثه کوه هستم
    پاسخ:
    شاید فقط کمرنگ شدن اونم برای کسایی که ازارم دادن
    :) مهربون
  • هیوا جعفری
  • و در آخر همه تنهاییم ...
    پاسخ:
    میبی
  • 🍁 غزاله زند
  • همیشه به خودم میگم بذار هر چی میخوان بگن..  تو ای مهربون،چیزی که اونا میگن نیستی.تو خودتی.خودِ قشنگت با نوشته‌های قشنگت :)
    قوی بمون و سرسخت ادامه بده ...  "ما را به سخت جانیِ خود این گمان نبود"  :)
    پاسخ:
    غزل جان جان جانان من 
    یکی یه چیزی به من گفت وقتی خیلی دلم گرفته بوده ،مثال یه بازی آمریکایی رو زد گفت توی اون بازی وقتی همه ی سربازای ارتش مردن از مرکز بهت پیام میدن تو روی پای خودت تنهایی ،دنیا مثل همون بازی ،هرکسی فقط میتونه به زانو های خودش فقط تکیه کنه ،این فقط مختص به تو نیست نگران نباش ،این قانونه خیلیا هم ظاهر قضیه رو حفظ میکنن پس با دل خودت اون جوری که خودت دوست داری زندگی کن ،چون خودت تنها کسی هست که باهات میمونه پس مراقب این خودت باش
    پاسخ:
    هوم دقیقا 

    تا حدی لازمه آدم فاصلشو حفظ کنه..  اگه خیلی دور باشی تنهایی و اگه خیلی نزدیک باشی کم کم زیادی میشی و آزارت میدن و بیشتر از حد عادی بروی کارهای آدم نظر میدن و قضاوت میکنند.    

    پاسخ:
    خیلی حساس شدم من 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">